#1 Skrevet Februar 4, 2008 Hei.. Jeg har en golf 1,9 tdi som jeg sku kjørt en vag-com test på. Hørt av en kammerat at man kan finne ut en del ved bruk av det.. No jeg ikke har, Hatt problemer me turboen.. være nøkkete når jeg har dratt på i oppoverbakker.. kommet og gått litt på draget? . Noe som ikke er greit ved forbikjøring.. Burde vel dratt gjevnt mener jeg. Er chippet hos ts racing. men føler den har blitt sånn etter det.. Også hatt problermer ved start om morran ved kalde dager.. Mulig glødepugger.. Men vill jo gjerne sjekket ut dette før jeg påkostet over 1000 kr for og bytte alle om det ikke var det., også hatt prøblemer me alarmen som har pluttselig gått.. kansje det ligger inne en feil melding eller noe. hmm. skulle jeg sendt den på merkeverksted hadde det tatt en masse for og sjekke feilene.. Om jeg bare viste hva jeg kunne bytte og hva som var galt, kunne jeg fikset det selv.. Bor i Drammen, så flott om noen kutt møtt meg, som hadde ett vag-com apparat. betaler gjerne litt for oppmøte.. Hilsen Fredrik.. Nås på tlf 97676038. eller svar gjerne her. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...