Sota baklykter til RS2, noken som har ?

Anbefalte innlegg

På bilen min slik den framstår i dag står desse lyktene på bilen :

 

copyofdscf0006fi0.jpg

 

Men før eg kjøpte bilen såg den slik ut:

 

1999404509x382sf1.jpg

 

Eg har sotalyktene liggande, problemet er at eit av lykteglasa på bilen min er knust, trur det er det som eg har merka av her , vist ikkje er det det som er på motsatt side , kan desverre ikkje få bekrefta dette før om nåken daga når eg kjem heim frå sjø.

 

1999404509x382fp5.jpg

 

Spørsmålet mitt er om noken har eit slikt liggande , eller veit kor eg kan skaffe ? eventuelt eit nytt sett med sotalykter? synest det ser steikje domt ut når eg har sota plete i midten og knallraude lys på sidene...

 

På Førehand Takk :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bytt til rød plate.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lurer på om denna bilen der har gått i Lillehammer før...ST registert eller noe? da satt det mørke svarte baklykter på den, hvis det er denne har jeg kjørt den :)

OT :Ser du kommer fra Hareid, har ikke tilfeldig sett min gamle S2 Avant der? mørk farge, med 18" hvite compomotive felger?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bytt til rød plate.

 

Ikkje aktuelt

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lurer på om denna bilen der har gått i Lillehammer før...ST registert eller noe? da satt det mørke svarte baklykter på den, hvis det er denne har jeg kjørt den :)

OT :Ser du kommer fra Hareid, har ikke tilfeldig sett min gamle S2 Avant der? mørk farge, med 18" hvite compomotive felger?

 

Ja er nok sikkert denne ja :)

Har våre der , så blei den solgt frå Vangen auto til Hammerfest , der eg var å kjøpte den og hadde meg ein fin køyretur ned gjennom heile Norge til det fagre sunnmøre med mitt nye glis ;)

Som du ser på bilda er det nok den mørke bakplata du snakkar om var på bilen før ja, har alt utenom den delen som er knust, og er på jakt etter den , vil ha mørke lykter og ikkje dei raude , dei passar ikkje sammen med resten av bilen.

 

Ken du solgte den S2`en til ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ken du solgte den S2`en til ?

 

RS2'n din har jeg flenset nye bremserør bak på og skiftet radiator, så da vet du det..

 

Husker ikke navnet på han , men kan prøve å finne det ut.(se om jeg finner igjen kontrakten)

Hvertfall så er bilen DH 32xxx registert, mørk i fargen, mørk mørk blå.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Slik så den ut da jeg kjøpte den...

RS2.JPG

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men synes den ble bedre da jeg sotet platen. : smil :

 

Er vanlig sotespray, så det går fint an å få vekk med lakkfjerner.

RS211.JPG

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men synes den ble bedre da jeg sotet platen. : smil :

 

Er vanlig sotespray, så det går fint an å få vekk med lakkfjerner.

 

Ja det er ca tusen gonga kulare med sota baklykte, dessuten passa d til resten av bilen som er mørk grønn , sota sideblinkers , sota rute , svart interiør osv : smil :

 

Veit du savna bilen nåke j***li , bærre innrøm det Odd Erik :P

 

Er ikkje du som har kantkøyrd eine sommarfelgen min vel ? : dum :

Må sende dei på litt oppfiksing før våren kjem trur eg.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja det er ca tusen gonga kulare med sota baklykte, dessuten passa d til resten av bilen som er mørk grønn , sota sideblinkers , sota rute , svart interiør osv : smil :

 

Veit du savna bilen nåke j***li , bærre innrøm det Odd Erik :P

 

Er ikkje du som har kantkøyrd eine sommarfelgen min vel ? : dum :

Må sende dei på litt oppfiksing før våren kjem trur eg.

 

Savner den ja...Det kan jeg love deg...Men nå har jeg fått meg Urquattro, så da kommer det seg. :)

 

Ingen kantkjøring på meg nei! Ikke vært borti en eneste fortauskant. Men det var litt kast i ene felgen.

 

Må møtes på et treff eller noe, så jeg får sett igjen gliset.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Savner den ja...Det kan jeg love deg...Men nå har jeg fått meg Urquattro, så da kommer det seg. :)

 

Ingen kantkjøring på meg nei! Ikke vært borti en eneste fortauskant. Men det var litt kast i ene felgen.

 

Må møtes på et treff eller noe, så jeg får sett igjen gliset.

 

Eine felgen på sommardekka er herpa , men får sende dei på fiksing iløpet av våren, skal i tillegg få lakka oppigjen gliset ettersom der har komt litt rustdannelsa på dei fire hjørna pga knikking mellom skjerm og karosseri.

I tillegg har ein eller anna faen køyrt på bilen min så må få retta oppigjen det før lakking også.

Har gjort litt modifiseringa på bilen etter eg kjøpte den , kan sende deg bilder ein anna dag så du har litt å sikle på : smil :

Blir også overhaling av gearkassa til våren , i tillegg til eit ferrita anlegg med litt wrom wrom :)

 

Og vist boltsirkelen er rett blir det kanskje desse felgane:

http://www.porsche.com/all/911turbocabriolet/international.aspx

 

Ja du har jo UR`en å leike med ;)

 

Skal sjå om ikkje oss får til eit treff på treff : dum :

Vist ikkje regna eg med at det blir vel ein bergens tur eller to på meg i sommar, så kan stikke innom å få sjekka ut dei nye bilane dine eg då :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fortsatt ingen som har sota lykter liggande til audi 80 ???

 

Trenger sårt noken sota baklykter.

 

Eventuellt noken som veit om kor eg kan skaffe tak i ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eine felgen på sommardekka er herpa , men får sende dei på fiksing iløpet av våren, skal i tillegg få lakka oppigjen gliset ettersom der har komt litt rustdannelsa på dei fire hjørna pga knikking mellom skjerm og karosseri.

I tillegg har ein eller anna faen køyrt på bilen min så må få retta oppigjen det før lakking også.

Har gjort litt modifiseringa på bilen etter eg kjøpte den , kan sende deg bilder ein anna dag så du har litt å sikle på : smil :

Blir også overhaling av gearkassa til våren , i tillegg til eit ferrita anlegg med litt wrom wrom :)

 

Og vist boltsirkelen er rett blir det kanskje desse felgane:

http://www.porsche.com/all/911turbocabriolet/international.aspx

 

Ja du har jo UR`en å leike med ;)

 

Skal sjå om ikkje oss får til eit treff på treff : dum :

Vist ikkje regna eg med at det blir vel ein bergens tur eller to på meg i sommar, så kan stikke innom å få sjekka ut dei nye bilane dine eg då :)

 

Er nok lenge til jeg kan leke med UR`en.. Den er i deler. :)

 

Må bare gi en lyd når du kommer til Bergen.. Garasjen her er full den: smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er nok lenge til jeg kan leke med UR`en.. Den er i deler. :)

 

Må bare gi en lyd når du kommer til Bergen.. Garasjen her er full den: smil :

 

Kan tase litt på UR`en da : smil :

 

DU har garasja full ja..... du har ikkje tilfeldigvis noken sota lykter til meg liggande da ? ;) vil ha sota lykte : mad :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingen so kan hjelpe meg ? : gråter :: gråter :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.