#1 Skrevet Februar 5, 2008 min Bose concert har gått i safe mode, pga. batteriet gikk tom. i instruksjonsmanualen, er koden revet ut. møller skal ha 1000spenn for å fikse det. noen andre som har tips? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 5, 2008 Kontakte tidligere eier(e)? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 5, 2008 Koden skal Møller gi deg gratis. Dette står faktisk i manualen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 5, 2008 jeg har kontaktet tidligere eier. han vet ikke hvor den er. Det står i manualen at du skal kontakte din Audi forhandler. det står ingenting om hvor mye de tar i betaling for og levere ut koden. (ikke i min manual iaffal) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 5, 2008 Rimelig sikker at det sto at nærmeste forhandler ville gi deg dette gratis i manualen til Concert'en min Eneste jeg vet at de tar penger for er hvis en flytter en spiller som går på canbus (feks. Concert 2) over i en annen bil. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 5, 2008 ok. men jeg fikk iaffal beskjed om at de kunne skaffe meg koden for prisen av 1 stk. arb. time. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 5, 2008 Du bør appelere til forhandlerens serviceinnstilling, og om nødvendig fortelle at du kommer til å bytte forhandler hvis det ikke hjelper. Jeg har fått kode gratis hos en Møllerforhandler. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Februar 5, 2008 Noe av grunnen til at de vil ha betalt er nok fordi om man mangler koden, må spilleren taes ut/demonteres og serienummeret på merkelappen på spilleren noteres. Deretter legges inn på hidden og forespørres via Møllers internett med passord, login og full baluba. Demonterer du spilleren selv slipper de iallefall den jobben og du kan kanskje få det billigere? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...