Spm ang. 034 topplager til S2 Coupe.

Anbefalte innlegg

Jeg har fått coiloversene mine nå og tenke og vente med og montere til jeg har fått tak i topplager..

Men vet ikke om jeg skal ha orginale eller noe annet. Fant ut at 034 motorsport hadde til en fin pris og de er sikkert litt bedre enn de orginale.

Er det noen som har noen meninger om dette?

Link til de:

http://www.034motorsport.com/product_info.php?cPath=25_66_67&products_id=987

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

De har jo to utgaver av de topplagrene. Ene er litt stivere enn den andre. Jeg hadde tatt den stiveste!:D

De er jo fylt med polyurethan og det holder vel lengre enn dem originale også. Enda en god grunn til å kjøpe stivere;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

På en bruksbil ville jeg ha valgt de mykeste pga støy og vibrasjoner, pluss at de antakelig er langt mer stivere enn de orginale. Polyurethan er STIVT, du kan sammenligne det med konsistensen på hockeypucker, så da kan du selv tenke deg hvor mye som blir fordelt videre i karosseriet.. :)

Men for all del, dersom støy og vibrasjonr ikke er noe tema er det jo bare å gå for de stiveste.

Jeg har forøvrig sittet på med en bil som har de stiveste motor og girkassefestene fra 034, og jeg synes bilen ble helt ubrukelig. Helt vanvittig mye motorstøy inne i bilen, pluss veistøy og lyder fra girkassa. Jeg har iallefall ikke ville hatt de i en bil jeg bruker til vanlig..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men for all del, dersom støy og vibrasjonr ikke er noe tema er det jo bare å gå for de stiveste.

Jeg har fått coiloversene mine nå og tenke og vente med og montere til jeg har fått tak i topplager..

Er nok ikke en bil som er bygget for comfort mtp coilovers:rolleye:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er nok ikke en bil som er bygget for comfort mtp coilovers:rolleye:

Forskjell på stiv og bråkete, ubrukelig bil..:) Coilovers gjør det selvfølgelig ikke noe bedre, men det er fullt mulig å bruke bilen til vanlig med coilovers. Det vil jeg ikke si er tilfellet med polyfester på girkasse, motor og topplager, med mindre man kun bruker bilen til kjøreturer under 5 minutter..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehe :P

litt støy er greit, men tar nok ikke de til bane bruk fra 034. De holder nok mer enn nok til bruken min og holder lenger enn orginalt.

Og støy blir det uansett har jo motor,gir og diff fester fra 034 og powerflex til alt i understellet.. så støy regner jeg med at det blir uansett.. men har da musikk ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehe :P

litt støy er greit, men tar nok ikke de til bane bruk fra 034. De holder nok mer enn nok til bruken min og holder lenger enn orginalt.

Og støy blir det uansett har jo motor,gir og diff fester fra 034 og powerflex til alt i understellet.. så støy regner jeg med at det blir uansett.. men har da musikk ;)

Alle "normale" lyder fra S2 er musikk nok;) (jeg har ikke stereo):P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vidar, sikker på at bilen du satt på ikke hadde motorsportfestene ? Dem står det jo på sidene at det blir MYE støy av. De har flere andre varianter.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.