Anbefalte innlegg

Jeg har alltid tenkt at Polo Cross hadde sett utrolig fet ut med skikkelig senk og fete hjul.

Idag fikk jeg bekreftet det. :)

dsc8138kq4.jpg

dsc8155cs6.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så no av det samma på vortex for ei stund sia (bare at det var blå elns..) og de blir jo sykt feite bare man gjør litt med dem. Hva slags felger er det på den der tro?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

2-3 cm mindre senka så hadde den sett bra ut. Det der så bare teit ut...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sett denne før. Han er medlem på polo9n.info

Fahrwerk: G. A. S. Airride V1 mit Viair 460c Kompressor und Funkfernbedienung

Felgen: Schmidt Jackline schwarz 8x18" ET45 mit SCC Distanzscheiben vorne und hinten

1968_9_3.jpg

1968_6_cross1.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

2-3 cm mindre senka så hadde den sett bra ut. Det der så bare teit ut...

I beg to differ, det der ser HELT riktig ut.: rock :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Syns ikke det bør bli så lavt at du ikke ser dekket i oppkant, da blir det litt i overkant harry...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Polo cross just got a whole lot more interesting..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Polo cross har vært fet hele tida den, sett bort fra at den ikke kommer som 4x4 og at det er i den motoren i den nye GTI'n burde ha sittet under panseret på ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde den blitt levert med 4x4 så skulle jeg vurdert og kjøpt en:) Syntes bilen er tøff.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

I beg to differ, det der ser HELT riktig ut.: rock :

Tenker bare Citroën når jeg ser sånt...

citroen_cm_1970.jpg

26-citroen-2cv.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tenker bare Citroën når jeg ser sånt...

citroen_cm_1970.jpg

26-citroen-2cv.jpg

Tror du må justere brillene dine litt hvis du får Polo`en til å ligne på en 2cv: smil :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror du må justere brillene dine litt hvis du får Polo`en til å ligne på en 2cv: smil :

Nå da. Mer lik.

26-citroen-2cv.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå da. Mer lik.

Ja nå var den jo klin lik. : rolleyes

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tøff sak. : ja : En annen aired cross med sort senter:

car1-38.jpg

car2-38.jpg

car3-38.jpg

car4-38.jpg

Men var hakket tøffere den som var postet over her.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Drit feit bil RETT OG SLETT!!!

TThomaz

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

så ikke ille ut det der:p å denne har jo ikke helt fjern hjulstilling slik den overnevnte 2cv'n ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fett, men jeg syns speila ble fryktelig store, av en eller annen grunn.. :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mon tro om den sorte bilen i første innlegg er laget for å finklippe golfgreener? Ute på veg må dette være temmelig meningsløst. Enig i at dette er direkte teit.

Sønnen i huset har akkurat kjøpt samme bil, i samme farge men normalhøyde. Den ekstra høyden i forhold til normalpoloen gjør den mye bedre å kjøre. Og så er den kjempetøff da!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette var faktisk dritrått..!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mon tro om den sorte bilen i første innlegg er laget for å finklippe golfgreener? Ute på veg må dette være temmelig meningsløst. Enig i at dette er direkte teit.

Sønnen i huset har akkurat kjøpt samme bil, i samme farge men normalhøyde. Den ekstra høyden i forhold til normalpoloen gjør den mye bedre å kjøre. Og så er den kjempetøff da!

Nå har jo denne luft da, så det er vel ikke noe problem. Den er høyere enn en orginal Cross på full høyde.

1968_11_40600342.jpg

1968_13_40600340.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hørt om luft eller? ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå har jo denne luft da, så det er vel ikke noe problem. Den er høyere enn en orginal Cross på full høyde.

Ops. Jeg overså nok det ja. Da har han laget seg en moderne utgave av Citroens DS og BX-modeller. De så unektelig litt teite ut de også når de hadde stått parkert en stund og trykket var borte.

Det fine med disse bilene var at de kunne løftes ekstra høyt for kjøring utenom alfarvei, slik som Audi Allroad. Det humpet og gikk som på stylter, men frem kom man.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ops. Jeg overså nok det ja. Da har han laget seg en moderne utgave av Citroens DS og BX-modeller. De så unektelig litt teite ut de også når de hadde stått parkert en stund og trykket var borte.

Det fine med disse bilene var at de kunne løftes ekstra høyt for kjøring utenom alfarvei, slik som Audi Allroad. Det humpet og gikk som på stylter, men frem kom man.

Why drag it when you can bag it!! : rock :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har alltid tenkt at Polo Cross hadde sett utrolig fet ut med skikkelig senk og fete hjul.

Idag fikk jeg bekreftet det. :)

white-crested-gp.jpg:P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.