Trondheim lokallag: Lokallagstreff

Anbefalte innlegg

Søndag 10 Februar kl. 15.00 i parkeringskjelleren på Stormsenteret er det på nytt duket for vårt månedlige treff. Vi prøver nå med et treff nå for å se hvor mange som kommer. Blir det bra vær, så cruiser vi en tur til Orkanger på gamleveien og finner oss en plass å ta en kaffekopp. Har andre noen forslag, så kom med dem nå! Tar som vanlig med Klistremerker(gratis) og

Skiltplater(50 kr stk).

En ting jeg kommer til å ta opp hvis det kommer nok folk, er interessen for Filmkvelden og Åpen Dag(ES-Tuning). Vel møtt!!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja kom til Orkanger,mange fine plasser og ta en kopp kaffe,fordi om det er resturanger da;) Cruse dit så skal jeg cruse en tur forbi å se på bilene;) hehe... Bilen min står til nedpussing,så har ikke noe å bli med med denne gangen:(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja kom til Orkanger,mange fine plasser og ta en kopp kaffe,fordi om det er resturanger da;) Cruse dit så skal jeg cruse en tur forbi å se på bilene;) hehe... Bilen min står til nedpussing,så har ikke noe å bli med med denne gangen:(

 

Gjør ikke noe om du kommer i hvilken som helst bil. Følg med her, så får du høre hvor vi drar. Så tar du deg en tur dit da vel. Så lenge vi vet du har bil av riktig merke, er ikke det noe problem hehe.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehe... Er bare vag i gården til oss,men er ikke samme stasen med en orginal bulket slitt treer golf:P men skal følge med,vært artig å hils på dere før sommer,slik at jeg vet hvem jeg skal se etter på treff:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehe en golf er jo mer en godkjent da.

Når jeg har stilt opp med scorpioen så kan du hvertfall stille med en golf : rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehe... er ikke det,er bare at vinterbilen min ser skikkelig kjerring kjørt ut,utsenes messig.3 golf som ser ut som den er dratt gjennom kverna...hehe,men den er teknisk bra stand da:P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

høres ut som S4 min det :) å den er i bruk heeele tia. bare å komme det. Igjen det er ingen som biter hehe

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehe... så bra,skal se om jeg klarer å krenke meg ivei;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kommer jeg, føles ut som evigheter siden forrige treff :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe, så mye innspill før et lokallagtreff er det lenge siden jeg har sett. TØFT!!. VIDAR! Vi kjører cruising på Søndag ja? Kan høre med Jeanette Rostad om vi kan møte henne på Orkanger for så å dra til et egnet sted for klubben (de som) møter opp!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå ser det ut som at jeg ikke har sjekket hvilken dag Søndagen er. MORSDAG! Ja ja, får se hvor mange som kommer da, men det spøker for cruisinga da! Lurer nesten på om vi skal ta et cruisingtreff litt senere, men før neste måned. Er det noen som er enig i det? Vi tenger ikke ta Søndag!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehe enn kan jo prøve med crusing som morsdagsgave : rock :

Håper bare ikke jobben nok en gang kommer i veien for lokalmøtet : bh :: bh :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehe.... ikke så greit å få med seg alt....:P stemmer for slutten av neste mnd,da cabben skal inn til lakkering 15 Mars og trolig er ferdig til slutten av mars....weeeheee.... gleder meg;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

suuuuupert ær å cruse i i dag....;) God tur til alle som skal på medlemstreff... ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må desverre melde pass. Morsdag og influensa. : syk :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

bli det nå crusing på orkanger i dag eller ? itj så langt å kjør da ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå ser det ut som at jeg ikke har sjekket hvilken dag Søndagen er. MORSDAG! Ja ja, får se hvor mange som kommer da, men det spøker for cruisinga da! Lurer nesten på om vi skal ta et cruisingtreff litt senere, men før neste måned. Er det noen som er enig i det? Vi tenger ikke ta Søndag!

 

Blir ingen Cruising på meg i dag iallefall, var kanskje ikke den beste dagen å holde det på nei ;) Kommer iallefall innom uansett.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi tar en prat om cruising på treffet eller senere her på forumet!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette var oppmøte det! Men men, må vel regne med det når jeg legger treffet til Morsdagen!

10022008015.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må rot mæ te å komma eingang æ å no, me nybiln.. Men probleme e at æ e på jobb, når d e treff:(

(jobbe ainnakvar uke)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

æ ska prøv å kom neste gang;) Håpe vi kain få te crucing da,arti når vi fær en heil gjeng sammen;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

No e d sånn da at d e filmkveld 1 mars. Men hadd tenkt å ta et treff rundt den dagen, men vet ikke helt når! E d en dag som bedre enn andre for noen! Gi mæ en tilbakemelding på det, så får æ lag en tråd på datoen og sånt!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

sånn bare en tanke , kan man ikke slå sammen lokallags treffet og filmkvelden da ?

eller er det helt :shf:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Får ikke til å ta treff samme dag jeg vertfall, da jeg skal ned til ES for å rydde og ordne til kvelden!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg får ikke kommet på filmkveld, jeg drar nord over og er i Lofoten da:(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.