Østfold: Temakveld hos Dahles Auto AS Sarpsborg

Anbefalte innlegg

Har idag snakket med Ole Petter på Dahles Auto AS Sarpsborg og avtalt en temakveld hos de, torsdag 28.februar. Klokkeslett er ikke fastsatt helt enda, skal ringe han igjen i slutten av uka, men det blir etter kl.19.00 en gang ( etter stengetid ).

 

 

Da får vi ta en nærmere kikk på den nye Audi A5, og en litt "frisk" utgave sådan med full S-line pakke etc. Det blir et enkelt opplegg og mulighet for litt prøvekjøring ettersom jeg forsto.

 

 

Hvem kan/vil/kommer til å møte opp? Er litt avhengig av litt oppmøte for at dette skal bli noe av, de holder ikke åpnet for oss etter stengetid hvis det blir 3-4 stk som dukker opp.

 

 

Er desverre litt kort varsel, men de får inn bilen i uke 8, så da fant vi ut at det kanskje var greit å ta en slik kveld mens bilen fortsatt var litt "hot" og ikke gammelt nytt.

 

Interesse for dette?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kommer ikke hjem før midnatt på torsdag 28 : gråter : Så da kan nok ikke jeg... : gråter :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis det er kort varsel for mange, kan det helt sikkert ordens en kveld lenger frem i tid også. Tanken var bare å ta det nå, kort tid etter at bilen ankommer landet.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er med jeg regner jeg med!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe, glemte jo å nevne det når jeg var nedom jeg... ups, hehe.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har ikke mulighet før 21 på den 28. :(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser ut som om jeg skal rekke dette :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis det viser seg å være liten oppslutning 28. er det nok fullt mulig å endre dato.

 

 

Christoffer : Hva skjer`a?! Kan jo ikke bytte avatar sånn helt plutselig! hehe.. Tok meg noen innlegg før jeg fikk med meg at det var deg, hehe.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis det viser seg å være liten oppslutning 28. er det nok fullt mulig å endre dato.

 

 

Christoffer : Hva skjer`a?! Kan jo ikke bytte avatar sånn helt plutselig! hehe.. Tok meg noen innlegg før jeg fikk med meg at det var deg, hehe.

 

Hehe, kjedet meg litt se.. Kjenner meg nesten ikke igjen selv ;) Får ta noen session's med A4'n og legge inn den som avatar isteden ;)

OT: Tenkte på kassa di, har du fått gjort noe med dette? Ta kontakt med R.A.T.S, han har snøring, og en kollega var borte i det samme som deg.. Var til en "grei" pris også..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

OT: Tenkte på kassa di, har du fått gjort noe med dette? Ta kontakt med R.A.T.S, han har snøring, og en kollega var borte i det samme som deg.. Var til en "grei" pris også..

 

 

OT: Joda, har muligens ordna ny kasse. Skulle egentlig levert den andre til overhaling på Oslo Automatservice ( går for å være blant de bedre her i landet, ifølge gutta på Sarpsborg motor ), men nå får jeg se, jeg er iallefall mobil igjen innen uka er over ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

OT: Joda, har muligens ordna ny kasse. Skulle egentlig levert den andre til overhaling på Oslo Automatservice ( går for å være blant de bedre her i landet, ifølge gutta på Sarpsborg motor ), men nå får jeg se, jeg er iallefall mobil igjen innen uka er over ;)

 

OT: Det er bra det løser seg hvertfall da ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da er vi oppe i 6 personer iberegnet med selv.. Skal gi tilbakemelding til Ole Petter imorra, så veldig fint om flere melder interesse! ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skulle gjerne blitt med... Men jobber desverre den kvelden... Begynner jo sjølsagt med vanlig 2-skift når det begynner å skje ting... Ganske typisk!! : bh :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi er oppe i 10 pers nå, så da blir det 28.februar som planlagt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Antall påmeldte stiger stadig, det er bra! Tok en sving innom Dahles igår kveld etter stengetid og kikka på den nye A5`en og til dere som skal være med 28.februar : GLED DERE! :) ( den dagen kommer iallfall ikke fort nok for min del nå, hehe )

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det mulig å slenge seg med sånn på tampen?

Hvis jeg får tid på torsdag, kunne jeg tenkt meg å bli med...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke noe problem! Bare å komme. Det er ingen påmelding i den forstand, er bare å dukke opp for de som har lyst. Ordla meg kanskje litt dumt med å si påmelding, men det var fordi vi måtte ha ca.10 pers for at de på Dahles skulle kunne ha åpent for oss etter stengetid.

 

 

Med andre ord er du hjertelig velkommen Øivind :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Og takk for det!

 

Men når begynner det på kvelden? Kl. 19.00?

Er det forresten mulig å få kjøpt noen små klubb-merker på torsdag? Det hadde vært fint.

Og skiltplater? Må de kjøpes gjennom web-shopen, eller lokalt?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det begynner kl.19.00 ja. Klubbmerker kan du få av meg ( de er gratis ) og skiltplater kan kjøpes av meg ( 50,- pr.stk )

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da bumper jeg denne og minner folk på temakvelden idag. Håper oppmøtet blir like bra som det kan se ut til utifra responsen her på forumet og via mail! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bah. Nå er jeg litt skuffa. Hadde det ikke vært for at jeg sovna ca klokken 6 i går kveld så hadde jeg også vært med... Skjønner ikke vitsen med å skulle være så ufattelig trøtt.

Ble det noe festlig da folkens? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan jo bare snakke for meg selv, men tror samtlige oppmøtte var fornøyde. Må rette en stor takk til Ole Petter på Dahles Auto for en veldig informativ og fin kveld, og ikke minst for at han holdt dørene åpne langt over stengetid :)

 

 

Bilder sier mer enn tusen ord, så her kommer noen bidrag fra meg.

IMG_6290.jpg

IMG_6291.jpg

IMG_6292.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Selvom A5 er lekker, er jammen ikke nye A4 helt borte den heller.

 

19" originalfelger ( ekstra utstyr ) på A5. Kan fint øke noen tommer der ;)

 

Bang & Olufsen - Nå vistnok bare et tillegg på 10.000 for B&O anlegg, så da får man jo mye go` lyd for en rimelig penge.

IMG_6298.jpg

IMG_6299.jpg

IMG_6300.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.