#1 Skrevet Februar 5, 2008 Da bilen ble kjøpt for et halvt år siden virket bare den ene nøkkelen (fjærnstyrt sentrallås delen) å nå er den andre tatt kvelden å. har prøvet å bytte batteri men virker fortsatt ikke. er det noen sikringer eller lignende jeg kan skjekke? eller er det bare å kjøpe ny? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 5, 2008 Hi! Samme problem her med en A6 03. En virket og en virket ikke, helt til jeg forsøkte å programmere den nøkkelen som ikke virket. Nå virker ingen av dem! Har forsøkt å programmere begge nøkler på nytt, men de virker helt døde. Fryktelig irriterende... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 5, 2008 kan det være noe med alarmen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 5, 2008 bytt batteriet. etter det prøv å gi tenning og mens tenning er på prøv å holde inne låse elle åpne knappen på fjernkontrollen i minimum 5 sec. slå av tenning og prøv å løse eller åpne da. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 5, 2008 kan være elektronikkdelen på fjærnkontrollen som er røket. Har den feilen på en av mine nøkler! Mener det var snakk om 500-600kr å kjøpe ny. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 6, 2008 bytt batteriet. etter det prøv å gi tenning og mens tenning er på prøv å holde inne låse elle åpne knappen på fjernkontrollen i minimum 5 sec. slå av tenning og prøv å løse eller åpne da. skal prøve det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...