#1 Skrevet Februar 5, 2008 Noen som veit hvor VAG-COM kontakten sitter i min 91 mod s2 coupe 3b?? haster litt, driver å leter nå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 5, 2008 På S2 har jeg hørt både i sikringsboksen, men også der du har beina - til venstre for clutchen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 5, 2008 Kanskje dette kan hjelpe: http://www.ross-tech.com/vag-com/cars/dlc.html 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 5, 2008 Jepp fant riktig kontakter... noen som veit hva disse kodene betyr? (i et forståelig språk:) ) hehe 00523-Intake Air Temp Sensor(G42) 01-10-Signal shorted to plus-Intermittent 65535-Internal Control Modul Memory Error 00-00 - - 01257-Idling Speed Stabilization Valve (N71) 01-00- Signal Shorted To Plus 00513- Engine Speed Sensor(G28) 03-00 No Signal ...Og evnt hvordan dette er å bytte...N71 mener jeg å ha hørt er magnetventiln, men er ikke sikker...eneste biltype jeg fant var audi 80 B4, så veit ikke om det kan gi feil - feilmeldinger!?!? Noen som har litt mer peil enn meg så er jeg glad for alle tips:)) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 6, 2008 hmm..ingen?? det som er problemet da, er at jeg får ikke starta bilen, den har såvidt tenning, men ikke nok til å fyre... Er det alvorlige feil over, alså feilkodene så skal jo dette fikses, men bare lurer på om noe av dette kan være grunn til at jeg ikke får starta?? Er litt desperat så fint hvis noen har tips eller råd eller hva som helst:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 6, 2008 Jepp fant riktig kontakter... noen som veit hva disse kodene betyr? (i et forståelig språk:) ) hehe 00523-Intake Air Temp Sensor(G42) 01-10-Signal shorted to plus-Intermittent 65535-Internal Control Modul Memory Error 00-00 - - 01257-Idling Speed Stabilization Valve (N71) 01-00- Signal Shorted To Plus 00513- Engine Speed Sensor(G28) 03-00 No Signal ...Og evnt hvordan dette er å bytte...N71 mener jeg å ha hørt er magnetventiln, men er ikke sikker...eneste biltype jeg fant var audi 80 B4, så veit ikke om det kan gi feil - feilmeldinger!?!? Noen som har litt mer peil enn meg så er jeg glad for alle tips:)) intake air temp sensor g42 er den som står på innsuget internal control modul memory tror jeg kan være fordi du ikke har trådd på bremsen når du vridde om tenninga. idle speed er jo tomgangsregulatoren engine speed sensor får du fordi motoren ikke gikk.. dette er ihvertfall det jeg tror 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 6, 2008 00523-Intake Air Temp Sensor(G42) 01-10-Signal shorted to plus-Intermittent tipper det er den som gjør at du ikke får start.. sjekk ledningene på den.. ledningene lå i mot hverandre på gammelbilen min å da var den fryktelig tungstartet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Februar 6, 2008 00523-Intake Air Temp Sensor(G42) 01-10-Signal shorted to plus-Intermittent tipper det er den som gjør at du ikke får start.. sjekk ledningene på den.. ledningene lå i mot hverandre på gammelbilen min å da var den fryktelig tungstartet. Er det ikke en del lednigner der da? Sorry hvis jeg er bak mål nå, hehe er ikke akkurat et mekanisk geni, men kan du lett forklare hvor de sitter? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Februar 6, 2008 kan forresten den tomgansregulatoren slå ut fordi motoren ikke gikk også? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Februar 6, 2008 takk for info forreste:) mne er det den lille sorte kontakten som sitter på toppen av innsuget? den er jo isolert hele veien den, så skjønte i tilfelle ikke hvordan jeg skulle sjekke den? måle tenkte du på? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Februar 6, 2008 jepp er denn topolt kontakt.. prøv å ta den av kanksje.. kan jo ohme den, sikkert noen som vet verdien den skal ha. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...