#1 Skrevet Februar 5, 2008 Har en 92 s4 2.2 tq. Den har gått litt dårlig i det siste, men hjem fra jobb igår gikk den RÆVA! Når jeg skulle ut igjen senere på kvelden startet den, men gikk bare få sekunder på tomgang før den stoppet.. Løsnet ene banjo skruen på bensin filteret for å se om det var trykk, og det var det men etter at jeg løsnet trykket ved å løsne skruen, får jeg ikke trykk igjen tror det er bensinpumpa siden jeg måler strøm dit, men bare på den ene polen.. Noen som vet hvor pumpe-relèt sitter i denne bilen, og noen som har erfaringer? Håper på raskt svar Mvh Martin 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 5, 2008 bensin pumpe relèt ligger under/bak det hanskerommet på førersiden.. tror dette er merket 208.. plasseringen er neders helt til høyre-- 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 6, 2008 fant det nå takk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...