S6 grill til A6 avant 2008mod

Anbefalte innlegg

hvor får vi kjøpt s6 grill til a6 avant`?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei du.

hvis du har del nr så kan jeg sjekke hvor mye jeg kan få den for. Helt ny. Jeg anbefaler at du sjekker at s6 grillen passer på fronten din.

Feks s3 grillen passer ikke på en vanlig a3 front man må kjøpe hele audi s3 fronten.

Forresten hvis du er interessert i de alu kapper som sitter på audi s6 kan jeg skaffe de.

De koster 5500 kr hos møller!

Jeg kan skaffe de billigere!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

oki, har ikke noe dele nummer. Vet ikke heilt hvor jeg får kjøpt den hen. Har bestilt ny a6 avant, får den i mai. Men di kunne ikke levere den med s6 grill.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så viss noen kan hjelpe meg me hvor jeg får kjøpt s6 grill, så kjøper jeg den. Så får dei sette den på under klargjøring av bilen min. GÅr i produksjon i uke 13.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

S6-grillen går rett på orginalgrillen og kan kjøpes hos møller.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk skal du ha, vet du ca pris?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja aluminium speilkapper! De som sitter på s6

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kan skaffe den fra tyskland da må jeg høre med kontakten min der. Den er dyrere hos møller. Skal sende han mld for å finne ut av del nr til s6 grillen og evt pris.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som fant pris på dette?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kan skaffe den fra tyskland da må jeg høre med kontakten min der. Den er dyrere hos møller. Skal sende han mld for å finne ut av del nr til s6 grillen og evt pris.

 

Du har ikke pris men vet den er dyrere hos Møller? ;)

 

Kan jo hende man får litt rabatt hos Møller også...

 

Ellers mener jeg S6-grillen går rett på A6, har sett 3-4 biler med den "ombyggingen" så det er nok en kurrant sak. Ellers sitter vel S6-merket fast, så man må godta at man får en emblemtrimmet bil :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg kjøpte S6 grillen min på ebay. D kostet meg ca 2500kr.. Den går rett på.

Måtte bere bryte vekk 2 klipps på baksiden. S6 merket sitter fast ja. Eg pirket vekk 6 talet.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.