Hvilke innpress kan jeg tillate meg?

Anbefalte innlegg

Jeg skal bestille nye 18" RS4 II som vinterfelger til TT'n (mk2) og lurer på hva jeg skal velge i impres. De som står på nå har ET42 og har betydelig med plass. Hadde vel vært finere å fått de litt lenger ut?

Er det noen hensyn å ta? Bør jeg holde meg til orginal impres? Finnes det noen tabeller hvor jeg kan se hva som er lovlig range?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kommer ann på bredden på felgen men du kan f.eks. gå for 8x18 ET 35. 7mm lengere utover høres ikke så mye ut men det er en stor synlig forskjell.

Hvis de felgene du har nå er smalere enn 8" blir det 7mm + halvparten av breddeforskjellen.

Har du ET 42 nå og dette er originalinnpress er også ET 35 innenfor det som er godkjent.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ET 35 og 8" bred felg vil nok bli pent,MYE finere og få de kant i kant med skjermen. ;) Men klart,blir fortere steinsprut når man har bredere/hjulene lenger ut. :(

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kommer ann på bredden på felgen men du kan f.eks. gå for 8x18 ET 35. 7mm lengere utover høres ikke så mye ut men det er en stor synlig forskjell.

Hvis de felgene du har nå er smalere enn 8" blir det 7mm + halvparten av breddeforskjellen.

Har du ET 42 nå og dette er originalinnpress er også ET 35 innenfor det som er godkjent.

Her kommer jeg med kalisen, vet du. Wheel offset, size og jeg vet ikke hva Bare å leke seg frem, selv om svarene aldri blir 100% korrekte uansett kalkis :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.