#1 Skrevet Februar 6, 2008 Når jeg bremser f.eks inn mot kryss og stopper så slår ABS'n inn, akkurat som den tror et hjul låser seg. Ingen feilmeldinger på diagnose.. Noen som har noen tips om hva dette kan være? 1996, a4,b5. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 6, 2008 delvis defekt abs sensor eller så er den ute av possisjon.. et lite dunk på min fiksa problemet.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 6, 2008 Kan også være abs kransen som er igjentettet med skitt, eller den kan være løsnet. Ved diagnosetest kan du se vilken fart hvert enkelt hjul har. Da vil du se om føleren er liv i eller om den er helt dau. På min 02 passat hang den ene føleren med opp til 15 km/t, så stoppet den liksom opp. Det vist seg at abs kransen på drivknuten hadde løsnet, dermed fikk ikke kransen samme farta som hjulet. Limte den fast med loctite og alt var i orden. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 6, 2008 ok, takk for tipsa! Får vel demontere og ta en titt om jeg finner noe i helga! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...