#1 Skrevet Februar 6, 2008 Hei. Noen som vet hvor i drammen /omegn de lagr streamers? Vil ha en som er grå /svart/ samme farge som bilen. Og i samme slengen. Hvor retter de opp felger? Har en 19" som er litt skjev. Hørt noen rykter om en på Lierstranda, men hvem er det? Hehe Takk for svar.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 6, 2008 Aner ikke om han driver med retting .. Men du har Blåring Kjell Western på vitbank.. Eneste jeg kan tro driver med sånt der ute 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 6, 2008 Ok, kan nok være han da. Får stikke innom en dag og spørre. Aner noen sånn ca pris? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 6, 2008 Western Bilgummi på vitbank retter felger ja... Prisen er omtrent 500 + moms pr. felg sa han! Eneste steder jeg veit som driver med profilering i form av folie på bil osv er et lite firma her ute i Røyken.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 7, 2008 wessel berg i kreftingsgate 37 lager streamers. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 7, 2008 i kongsberg så er det flere firmaer som driver med streamers, kongsberg kopisenter, expo, og en til jeg husker navnet på kan sjekke når jeg kjører forbi neste gang;) kongsberg kopisenter vet jeg er flinke, det samme med expo, men vet ikke om de driver med privat salg:P 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 7, 2008 Jeg vet det er ett firma i Hokksund som driver med det også. Dem lagde russebillogen vår. Og den ble jo ganske rå Skal prøve å finne ut hva dem heter! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Februar 7, 2008 Brix og berg rett nedenfor biltilsynet lager streamer... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Februar 7, 2008 Disse tenkte jeg på! http://www.textdesign.no/ Flinke folk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Februar 8, 2008 Damn, her var det mange svar. Tusen takk! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mars 6, 2008 Text og design er flinke folk, jobber faktisk i samme lokale som dem;D Hehe. Ellers er det Wericon i Vikersund. Han er rimelig og bra. Mot en liten logo på bilen sponser han ofte streamen du ønsker også hvis det er interessant:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...