Anbefalte innlegg

Torsdag 7.Februar i fleirbrukshallen fra kl. 17.00 - 20.00.

Det vil og bli vist fram forskjellige justerbare understell, noen stoler og litt annet stæsj. Ca 35 forskjellige felgtyper fra Schmidt, Barracuda, Corniche, Keskin og Mam.

 

Tysnes ligger ca 1 time fra Bergen sentrum. Du kjører til Os/Halhjem ferjekai, og tar ferja til Våge. Hallen ligger 2 km fra ferjekaien. For rutetider, se http://www.tide.no

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal se om jeg kan få tatt meg en tur jeg kompis!!

 

TThomaz

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal se om jeg kan få tatt meg en tur jeg kompis!!

 

TThomaz

 

SUPERT!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Legger inn noen bilder fra messa.

IMG_1682.jpg

IMG_1681.jpg

IMG_1680.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Helvete! Skulle sett da før! :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Oioi!!: rock :

Her var mykje fint ja...:)

Må kanskje ta meg en tur og besøke Hogne Røssland en gang.... Seilte ilag med han for nokre år sida... Var på Tysnes en gong og testet nyetraktoren hass!!: haha : Massey Rock`s!!!!: rock ::P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Oioi!!: rock :

Her var mykje fint ja...:)

Må kanskje ta meg en tur og besøke Hogne Røssland en gang.... Seilte ilag med han for nokre år sida... Var på Tysnes en gong og testet nyetraktoren hass!!: haha : Massey Rock`s!!!!: rock ::P

 

 

11-12. Juli blir det neste, da er det "Tysnes dagene". Tone Damli Åberge kommer, Vidar Johnsen og Peter Nordberg kommer og..Kurt Nilsen eller Hillbillies...Ute konserter, med SVÆRE telt dersom det skulle regne. Noe for flere kanskje

 

Se http://www.tysnesfest.no

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.