#1 Skrevet Februar 6, 2008 Torsdag 7.Februar i fleirbrukshallen fra kl. 17.00 - 20.00. Det vil og bli vist fram forskjellige justerbare understell, noen stoler og litt annet stæsj. Ca 35 forskjellige felgtyper fra Schmidt, Barracuda, Corniche, Keskin og Mam. Tysnes ligger ca 1 time fra Bergen sentrum. Du kjører til Os/Halhjem ferjekai, og tar ferja til Våge. Hallen ligger 2 km fra ferjekaien. For rutetider, se http://www.tide.no 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 6, 2008 Skal se om jeg kan få tatt meg en tur jeg kompis!! TThomaz 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 6, 2008 Skal se om jeg kan få tatt meg en tur jeg kompis!! TThomaz SUPERT!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 8, 2008 Legger inn noen bilder fra messa. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 8, 2008 Helvete! Skulle sett da før! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 8, 2008 Oioi!! Her var mykje fint ja... Må kanskje ta meg en tur og besøke Hogne Røssland en gang.... Seilte ilag med han for nokre år sida... Var på Tysnes en gong og testet nyetraktoren hass!! Massey Rock`s!!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 9, 2008 Oioi!!Her var mykje fint ja... Må kanskje ta meg en tur og besøke Hogne Røssland en gang.... Seilte ilag med han for nokre år sida... Var på Tysnes en gong og testet nyetraktoren hass!! Massey Rock`s!!!! 11-12. Juli blir det neste, da er det "Tysnes dagene". Tone Damli Åberge kommer, Vidar Johnsen og Peter Nordberg kommer og..Kurt Nilsen eller Hillbillies...Ute konserter, med SVÆRE telt dersom det skulle regne. Noe for flere kanskje Se http://www.tysnesfest.no 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...