#1 Skrevet Februar 6, 2008 hei.. lurer på å kjøpe a4 1.8tq.. eller tqs. ka som er forskjellen på dei?? er det noke en må sjå ette ved kjøp av a4? noke som bør være skifta før kjøp? noken problem med a4tq generelt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 6, 2008 Avhengig av modell så har 1.8TQ enten 150 eller 163HK, 1.8TQs har vell 180HK. Hvordan modell er det du skal kjøpe? b5,b6,b7 eller b8? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 6, 2008 Avhengig av modell så har 1.8TQ enten 150 eller 163HK, 1.8TQs har vell 180HK.Hvordan modell er det du skal kjøpe? b5,b6,b7 eller b8? blir nukk b5 modellen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 6, 2008 noke en må passe på so skal helst være skifta før en kjøpe en sann bil? eller er det ting som er svake på a4 b5 som en skal være oppmerksom på? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 6, 2008 Svakheter på b5. bærearmer, oljepumpe,kjedestrammer på kammene. b5ene er plaget med tikking. Er vel også plaget med at et av oljerørene til turbon kokser igjen. sjekk pm forresten:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 6, 2008 noke en må passe på so skal helst være skifta før en kjøpe en sann bil? eller er det ting som er svake på a4 b5 som en skal være oppmerksom på? -Forstillingen er den såkalte multiknirk(multilink), den er det problemer med av og til. Hør etter lyder fra den når du prøvekjører. -Tenningskontakten kan bli treg, måtte skifte på min 97 modell med 115000 på telleren nå i høst(kostet 1800,- på møller inkl jobb og del) -Ellers har jeg hatt 2 B5'er, må si at jeg er fornøyd:) Har kun hatt 1 1,8T, har ikke vært mye krøll med den, hadde litt kjøleproblemer, men det var ikke ikke et vanlig problem. Trenger jo vedlikehold slik som alle andre biler:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 6, 2008 Så må vi ikke glemme den aldri så velkjente ABS-Styreenheten. Den har en tendens til å slutte å fungere. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...