Anbefalte innlegg

dette kan bli vanskelig å forklare når jeg ikke vet hva jeg skal kalle det. Men prøver til:

 

Inne bilen på dørene og dachboret samt under cdspilleren har jeg "dekor" i teak, før jul fant jeg en side som forhandlet disse delene,der kunne jeg velge farge som karbon,pusset stål(sikkert fake),rød,blå,svar osv. Men jeg la bort siden og klarer ikke å finne den igjen. Er det noen som har forslag(hvis dere sjønner hva jeg snakker om ) hvor jeg kan få tak i dette?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

dæsiken,du er genial:) !!!!!! jett om jeg vart glad... har vært innom de fleste sidene,men bs bildeler har aldri tanken slått meg på ;) Du er SUVEREN!!! tusen takk for hjelpen

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

æsj passet ikke til b4 jo :(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

http://www.luxusline.no/

 

Velg VEILEDNING FOR OVERSIKT OG PRISER PÅ PREWOODEC INTERIØR "LOOK" i menyen til høyre.

 

Da kommer du inn på prewoodec sine sider og kan søke på alle produktene demmers.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dersom du har "ved-lister" kan du jo fint lakke de.. eller, få noen til å lakke de.. av med dør sidene så kommer du til listene som er festet med små låsehetter fra baksiden.. litt forsiktig med en skrutrekker på de og du kan bruke de igjen for å sette det tilbake.. tar du ut handskerommet kommer du til den på dashbordet også på samme måten.. SÅnn folie blir bare BLÆ spør du meg, da er det bedre med litt skog fra bakgården til Audi fabrikken..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

æsj passet ikke til b4 jo :(

 

dumme meg såg jo ikkje det....:o

men sett på dei andre linkane som vart posta?:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dersom du har "ved-lister" kan du jo fint lakke de.. eller, få noen til å lakke de.. av med dør sidene så kommer du til listene som er festet med små låsehetter fra baksiden.. litt forsiktig med en skrutrekker på de og du kan bruke de igjen for å sette det tilbake.. tar du ut handskerommet kommer du til den på dashbordet også på samme måten.. SÅnn folie blir bare BLÆ spør du meg, da er det bedre med litt skog fra bakgården til Audi fabrikken..

 

 

hehe... jobber med folie så det går godt for meg,men tror ikke det blir noe fint fordi;) men jeg vil ikke lakkere dem eller legge folie,ønsker å ha det slik at jeg evt kan bytte tilbake,hvis jeg ser det er intresse for det;) samler på det som samles kan:P hehe

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

dumme meg såg jo ikkje det....:o

men sett på dei andre linkane som vart posta?:)

 

Ja sett der... Så greit ut det:) men skal sende en mail til bsbildeler å høre om dem ikke kan ta inn til min bil også;) Kan ikke dem bestiller jeg av det andre firmaet.Takk for hjelpen gutter.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men det som BS bilderer har er da vel jaggumeg bare folie det også, virket sånn.. som man limer utenpå.. og ettersom listene er buet i kantene så ser man listen under åkkesom... fysjamei.. Noen har garantert trelister liggende.. (tror kanskje jeg har selv) som du kan få og lakke, så har du dine orginale liggende til det blir populært med BALL gensere og treværk i bilen igjen ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehe... ja man vet aldri om hva som bli populært,like vis jeg;) æsj vil ikke ha folie,da kan jeg jo likevel ta av rullen her hjemme og legg selv;) nei må vel bare lakkere da;) tankken var egentli enten karbon eller børsta stål... men ka njo vær ekult med samme farge som bilen;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

følg med på ebay.de, stadig carbon lister fra RS2 der:)

 

men om du lakker de og senere vil ha tre-looken tilbake, så er nok ikke det så vanskelig å få tak på...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

er sikkert ikke det,bare det at jeg ikke klarer å finne at siden jeg fant;) men der dem har trelister har de helt sikkert andre farger også;) Men takk for hjelpen,setter pris på det;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vist det er i en cab du skal bygge om vil ikke dørlistene fra rs2 passe. Men en s2 coupe fikk man carbonlister i.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.