#1 Skrevet Februar 6, 2008 har tatt av bakstillinga på min audi 100tq 88mod. og fant ut i tillegg til å bytte tanken så må jeg bytte alt av bremserør bak. noen som kunne vært så snille å lagt ut et slags skjema med alt av deler som trengs 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 6, 2008 opp igjen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 6, 2008 hjelp 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 6, 2008 vagcat.com 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 6, 2008 Spør på møller så får du oppgitt lengden på de forskjellige røra. Da trenger du å få kappet nye rør i rett lengde, tre på nye nippler(eventuelt bruk de gamle hvis du berger dem av hele) og få flenset dobbelflens i endene på rørene. Bøying av rørene gjør du uten problem selv. Kan også være lurt å skifte bremseslangene med det samme Anbefaler at du bruker kobberrør i stedet for de originale stålrøra, så slipper du rustproblemer i ettertid. Selv kjøpte jeg meg en 5m kveil med 6mm kobberrør, samt nye nipler hos et lokalt verksted. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 6, 2008 skal komme meg bort til møller en dag. har kjøpt kobberrør. og bremseslanger. har også kjøpt flenseverktøy hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 7, 2008 denne årsmodellen har både med og uten ABS så jeg foreslår at du går hit. http://www.vagcat.com/ og registrerer deg, så kan du finne selv de forskellige delene og nummer event. lengder og dim på alle delene. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Februar 7, 2008 skal komme meg bort til møller en dag. har kjøpt kobberrør. og bremseslanger. har også kjøpt flenseverktøy hehe Hvis du i tillegg til dette har kjøpt rørkutter, løse nipler og spennfjærene som sitter i koblingene mellom slanger og rør så er dette en rett fram-jobb. Det er bare å pelle av ett og ett rør og lage en kopi av dette, så behøver du ikke å få oppgitt målene på forhånd. Ofte er det enkleste å kutte av en litt større lengde enn det du tror du trenger, lage kon i den ene enden (tre på nippelen først) og så bøye til/montere røret. Når du ser hvor mye du må kutte av i andre enden er det bare å lage kon i denne også - og vips er bremserøret på plass:). 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Februar 7, 2008 Utstyret tror jeg han fint klarer å anskaffe da han er rørlegger 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...