Anbefalte innlegg

hei igjen elsker bare å mase på dere her.. :)

Hvor finner jeg gasspieldet på audi 1.8t aeb 96 mod.. tenkte å rense dette.. bilen fucker på tomgang

skriveleif der.. mente gasspjeld :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hei igjen elsker bare å mase på dere her.. :)

Hvor finner jeg gasspieldet på audi 1.8t aeb 96 mod.. tenkte å rense dette.. bilen fucker på tomgang

skriveleif der.. mente gasspjeld :)

rett forran innsuget.. på den tykke slangen....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hmm helt i bunnen på den siden med filteret?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette er gasspjeldet. ;)

Sitter skrudd fast i innsuget med 4stk bolter,dvs på motsatt side av der hvor luftfilteret ligger.

hjfghjfgh.jpg?t=1202319657

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

oki.. bare skru ut de 4 skruene så kommer hele dritten ut..?? å bare rengjøre dette her forsiktig å fint.. eller sitter det med mere.. bytte pakninger før jeg setter på igjen å sånne ting..

Evig reint motorrom foresten :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

oki.. bare skru ut de 4 skruene så kommer hele dritten ut..?? å bare rengjøre dette her forsiktig å fint.. eller sitter det med mere.. bytte pakninger før jeg setter på igjen å sånne ting..

Evig reint motorrom foresten :)

Er bare og skru ut de 4stk skruene,løsne slangen i fra gasspjeldet og evt ta av wire/kebel innpå det og rense det innvendig med Brake Clean etc. ;)

Rent nei,her var det faktisk møkkete! :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

var det møkkete.. ?? :confused:

da syntes jeg du skulle sett mitt motorrom... hehe jeg srude det av å vaska.. var en del sot å drit der ja.. tross alt gått 175k uten noen form for rens vile jeg tro.. satte den på igjen å alt av jokking på tomgang forsvant.. helt utrolig.. var sikker på at jeg måtte bytte tomgangsregulerins tingen.. så dette var jo igrunnen en ganske så billig måte å gjøre det på.. bilen gikk mye penere oxo etterpå.. digg.. takk for hjelpa :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.