#1 Skrevet Februar 6, 2008 hei igjen elsker bare å mase på dere her.. Hvor finner jeg gasspieldet på audi 1.8t aeb 96 mod.. tenkte å rense dette.. bilen fucker på tomgang skriveleif der.. mente gasspjeld 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 6, 2008 hei igjen elsker bare å mase på dere her.. Hvor finner jeg gasspieldet på audi 1.8t aeb 96 mod.. tenkte å rense dette.. bilen fucker på tomgang skriveleif der.. mente gasspjeld rett forran innsuget.. på den tykke slangen.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 6, 2008 hmm helt i bunnen på den siden med filteret? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 6, 2008 Dette er gasspjeldet. Sitter skrudd fast i innsuget med 4stk bolter,dvs på motsatt side av der hvor luftfilteret ligger. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 6, 2008 oki.. bare skru ut de 4 skruene så kommer hele dritten ut..?? å bare rengjøre dette her forsiktig å fint.. eller sitter det med mere.. bytte pakninger før jeg setter på igjen å sånne ting.. Evig reint motorrom foresten 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 6, 2008 oki.. bare skru ut de 4 skruene så kommer hele dritten ut..?? å bare rengjøre dette her forsiktig å fint.. eller sitter det med mere.. bytte pakninger før jeg setter på igjen å sånne ting.. Evig reint motorrom foresten Er bare og skru ut de 4stk skruene,løsne slangen i fra gasspjeldet og evt ta av wire/kebel innpå det og rense det innvendig med Brake Clean etc. Rent nei,her var det faktisk møkkete! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 6, 2008 var det møkkete.. ?? da syntes jeg du skulle sett mitt motorrom... hehe jeg srude det av å vaska.. var en del sot å drit der ja.. tross alt gått 175k uten noen form for rens vile jeg tro.. satte den på igjen å alt av jokking på tomgang forsvant.. helt utrolig.. var sikker på at jeg måtte bytte tomgangsregulerins tingen.. så dette var jo igrunnen en ganske så billig måte å gjøre det på.. bilen gikk mye penere oxo etterpå.. digg.. takk for hjelpa 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...