#1 Skrevet Februar 6, 2008 Bil : Passat 1,9tdi 4x4 avant 99-mod. Tysk import. Den siste uka har alarmen på bilen startet av seg selv...??? gjerne midt på natta...(er koblet til signalhornet tror jeg)... har planer om å fikse endel småting på denne bilen, men ikke nå!!! Er det noen som har en enkel forklaring på hva det kan være? evt. hvordan den enkelt kan kobles ut ? Er det et eget horn til denne er det jo enkelt...hvor er denne i såfall montert? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 6, 2008 er vel en sikring til alarmen vil jeg tro! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 6, 2008 Har du Defa kupèvarmer (vifte)? Og ev. en knapp på b-stolpen på førersiden? I så fall kan det være samme problem som flere har, at luftstrømmen fra vifta virker inn på den originale kupèsensoren til alarmen. Denne bryteren er vel til den sensoren, så vidt jeg har forstått. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 6, 2008 er vel en sikring til alarmen vil jeg tro! Hvor sitter denne? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 6, 2008 På A4 er sirenen lokalisert inni luken på siden i bagasjerommet på venstresiden. Er bare å nappe av kontakten der. For meg virker det som feilen med falske alarmer kommer etter bilvask, og gjerne ved overgang fra varmt til kaldt. Løses ofte ved at jeg fyller låsene med CRC 3-36 (som er industriversjonen av 5-56, og er mye mer holdbar). 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 6, 2008 koble til vag com og se hilken føler som slår ut, deretter fiks den... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...