Anbefalte innlegg

Har akkurat mottat ett xenon kit. H7 til 98 mod Passat. Så er alt koblet sammen m kontakter, unntatt 2 ledninger en svart og en blå dem er det kabelsko på (stikker) Er det strøm og jord? Hvor kobler jeg dem? i kontakta der den andre pæra satt? Sto noe om att jeg måtte borre opp ett hull, men passer ikke den pæra (pæreholderen) i hullet som er der da? Har aldri gjort dette før så må bare spørre! Er helt kit kjøpt på NBS.

Håper noen kan hjelpe :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

De kabelskoene er pluss og jord.. De plugger du i de som hva på den gamle pæren. Du Kan prøve å pusse litt av pærestøpselet på den nye xenon pæra. da burde du få den inn.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ok... Men på den gamle var det stikker bare. .. men er bare å sette kabelskoen i stikkeren kanskje?

Er bare kjørelys på disse.. men det er vel en pære for fjern og nærlys? Har ikke bilen hjemme nå og så husker jeg ikke helt:P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kabelskoene skal inn i den originale kontakten til lysa på bilen.

Hullet du skal borre er i lyktedekselet som sitter bak pæra. Ballasten monteres jo utenfor lykta, og da må du jo få ledningene inn i lykta en plass:)

Her er det med en gummimuffe som skal settes fast i lyktedekselet.

I tillegg må du klippe spor i den originale klipsen som holder pæra på plass, sånn at du kan tre klipsen over ledninga på den nye xenonpæra.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bare å kjøpe Mtec HID kit så slipper dere all den filinga og moddingen på feste. Disse har helt likt tynt metallfeste slik som original Halogen pærene. Anbefales!!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har akkurat mottat ett xenon kit. H7 til 98 mod Passat. Så er alt koblet sammen m kontakter, unntatt 2 ledninger en svart og en blå dem er det kabelsko på (stikker) Er det strøm og jord? Hvor kobler jeg dem? i kontakta der den andre pæra satt? Sto noe om att jeg måtte borre opp ett hull, men passer ikke den pæra (pæreholderen) i hullet som er der da? Har aldri gjort dette før så må bare spørre! Er helt kit kjøpt på NBS.

Håper noen kan hjelpe :)

hei du må borre hull i det dekslet som er bak på lykta som du tar av får å komme til pæra...får å få ledningen til xenon pæra ut. å de ledningen som er blå å svart skal inn i den orginale kontakten får å gi strøm til balasten,,

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ok... Men på den gamle var det stikker bare. .. men er bare å sette kabelskoen i stikkeren kanskje?

Er bare kjørelys på disse.. men det er vel en pære for fjern og nærlys? Har ikke bilen hjemme nå og så husker jeg ikke helt:P

ja di yterste er nærlys med H7 å innerste er fjern lys

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hei du må borre hull i det dekslet som er bak på lykta som du tar av får å komme til pæra...får å få ledningen til xenon pæra ut. å de ledningen som er blå å svart skal inn i den orginale kontakten får å gi strøm til balasten,,

Ok.. da skjønner jeg og da er det lett for er gummimuffe som sitter der fra før:)

Da skal dette være ganske lett og fort gjort:)

Takk for svar...

Arne

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.