#1 Skrevet Februar 6, 2008 Har akkurat mottat ett xenon kit. H7 til 98 mod Passat. Så er alt koblet sammen m kontakter, unntatt 2 ledninger en svart og en blå dem er det kabelsko på (stikker) Er det strøm og jord? Hvor kobler jeg dem? i kontakta der den andre pæra satt? Sto noe om att jeg måtte borre opp ett hull, men passer ikke den pæra (pæreholderen) i hullet som er der da? Har aldri gjort dette før så må bare spørre! Er helt kit kjøpt på NBS. Håper noen kan hjelpe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 6, 2008 De kabelskoene er pluss og jord.. De plugger du i de som hva på den gamle pæren. Du Kan prøve å pusse litt av pærestøpselet på den nye xenon pæra. da burde du få den inn. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 6, 2008 ok... Men på den gamle var det stikker bare. .. men er bare å sette kabelskoen i stikkeren kanskje? Er bare kjørelys på disse.. men det er vel en pære for fjern og nærlys? Har ikke bilen hjemme nå og så husker jeg ikke helt:P 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 6, 2008 Kabelskoene skal inn i den originale kontakten til lysa på bilen. Hullet du skal borre er i lyktedekselet som sitter bak pæra. Ballasten monteres jo utenfor lykta, og da må du jo få ledningene inn i lykta en plass:) Her er det med en gummimuffe som skal settes fast i lyktedekselet. I tillegg må du klippe spor i den originale klipsen som holder pæra på plass, sånn at du kan tre klipsen over ledninga på den nye xenonpæra. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 6, 2008 Bare å kjøpe Mtec HID kit så slipper dere all den filinga og moddingen på feste. Disse har helt likt tynt metallfeste slik som original Halogen pærene. Anbefales!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 6, 2008 Har akkurat mottat ett xenon kit. H7 til 98 mod Passat. Så er alt koblet sammen m kontakter, unntatt 2 ledninger en svart og en blå dem er det kabelsko på (stikker) Er det strøm og jord? Hvor kobler jeg dem? i kontakta der den andre pæra satt? Sto noe om att jeg måtte borre opp ett hull, men passer ikke den pæra (pæreholderen) i hullet som er der da? Har aldri gjort dette før så må bare spørre! Er helt kit kjøpt på NBS. Håper noen kan hjelpe hei du må borre hull i det dekslet som er bak på lykta som du tar av får å komme til pæra...får å få ledningen til xenon pæra ut. å de ledningen som er blå å svart skal inn i den orginale kontakten får å gi strøm til balasten,, 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 6, 2008 ok... Men på den gamle var det stikker bare. .. men er bare å sette kabelskoen i stikkeren kanskje? Er bare kjørelys på disse.. men det er vel en pære for fjern og nærlys? Har ikke bilen hjemme nå og så husker jeg ikke helt:P ja di yterste er nærlys med H7 å innerste er fjern lys 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Februar 6, 2008 hei du må borre hull i det dekslet som er bak på lykta som du tar av får å komme til pæra...får å få ledningen til xenon pæra ut. å de ledningen som er blå å svart skal inn i den orginale kontakten får å gi strøm til balasten,, Ok.. da skjønner jeg og da er det lett for er gummimuffe som sitter der fra før:) Da skal dette være ganske lett og fort gjort:) Takk for svar... Arne 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...