#1 Skrevet Februar 6, 2008 Heisann! Som topic sier, så lurer eg på hvilket sett som passer i min bil? Har fra før av xenon på nærlysene mine, tror det er orignalt. Har tenkte og kjøpe meg xenon til langlysene mine. Men er litt usikker på hvilken pæresokkel det er på min bil. Lurer også på grøftelys, har sett på div forum at hella sitt sett ikke passer til GTI modeller. Pga at intercooler kommer i veien. Noen som har noen gode tips ang dette?? Mvh Eivind Lundblad 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 6, 2008 Ingen som har peil?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 7, 2008 Løft på panseret, les av pæretype oppå lykta! Står trykt inn i glasset både for nær og langlys. Original xenon er nok D2S, og sannsynligvis har du H7 på langlysa. Er sånn på 02 passaten min. Hvis du har original Xenon ser du det lett ved at disse justerer seg ned og opp igjen etter start av bilen, da det originalt er justering som tar hensyn til hvordan bilen er lastet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 7, 2008 Dersom du har org. xenon er det H7 på fjernlys. Hvis ikke har du H1. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 7, 2008 Oki.. Takker så meget for svar Men noen som har peil på tåkelys case'n min?? Gidder lissom ikke kaste bort penger på noe som blir seende jalla ut... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 12, 2008 jaja,får forsette og tråle nettet etter noen som har en god ide.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 12, 2008 er det ikke org tåkelys i hovedlyktene på golf 4 med xenon? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Februar 12, 2008 Nei er ikke det.. Er to blinklys i midten på disse lyktene... Skjønner ikke helt vitsen med at det skal være 2 blink lys i hver lykt da men... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Februar 13, 2008 fordi den ene er tåkelys ja.. er i hvertfall det på min higline... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Februar 13, 2008 orginal OEM xenon, med 2 stk blink (R32 + div andre) vanlig hovedlykt uten xenon, uten tåkelys (hadde disse i min gamle golf) vanlig hovedlykt, uten xenon, med tåkelys, (disse står i min bil) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Februar 13, 2008 jøss, ble litt for kjepphøy der;) finnes faktisk med dobbel blink! dette godt for???? usa stil med en som mark lys? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Februar 13, 2008 Tipper dobbelt blinklys er pga at xenon lyser sterkere, og at blinklyset blir mindre synlig.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Februar 13, 2008 hvorfor det er sånn, vet jeg ikke... kan godt være som nils sier.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Februar 13, 2008 Tipper dobbelt blinklys er pga at xenon lyser sterkere, og at blinklyset blir mindre synlig.. Dette er grunnen ja. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Februar 13, 2008 hmmm, tøft, lærer hver dag;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Februar 13, 2008 Du har H1 på lang lysan, H7 på nær og H3 på tåkelysene dine 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...