Enkel/dobbel eksos tdi...hva er forskjellen?

Anbefalte innlegg

Ser det er noen 1.9tdi'er som har dobble potter skjult bak fangeren på ene siden mens min har enkel på hver side av fangeren. Hva er det som skiller disse bilene?

Takk for svar!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Biler med Quattro og 4 Motion har en potte på hver side, mens alle standard-biler har bare på den ene sida

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ahhh...det som er forskjellen ja. Den bilen jeg så var emblemfri.

Takker for UTROLIG raskt svar :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det fine med den løsningen er at man enkelt får til fine stusser på eksosen.

Det blir symmetri med en stuss rett bakover på hver side av bilen!

Det skal gjøres på passaten min, bare jeg får ånden over meg.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe blir å bestille nedre del til fangeren i morgen...så litt endestusser så er vi i boks!

Blir ikke bedre enn dette....blir make over til våren.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hei noen som vet om d er mye jobb å bygge om en som har enkel til dobbel?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Biler med Quattro og 4 Motion har en potte på hver side, mens alle standard-biler har bare på den ene sida

Ikke alle;) Golf 4 og 5 med 4Motion har 2 på venstre side. Audi A3 8L og 8P har også 2 på venstre side.

Transporte/Caravell/Multivan har også kun på venstre side. Samme og med Sharan om jeg ikke husker helt feil.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke alle;) Golf 4 og 5 med 4Motion har 2 på venstre side. Audi A3 8L og 8P har også 2 på venstre side.

Transporte/Caravell/Multivan har også kun på venstre side. Samme og med Sharan om jeg ikke husker helt feil.

Sharan 4M har to på samme siden.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tenkte jo ikke på det i svaret mitt:)

Så jo at han som laget tråden kjører A4 Quattro, og jeg selv har passat 3bg 4 Motion og på disse to er det todelt eksosanlegg.

Beklager feilen.

Kjører jo også transporter med syncro, og der er det enkelt eksosanlegg bak, med 2 stusser ut på venstre side.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe så det er litt gatemiks her da....samma det jeg har en på hver side og er fornøyd med det (les:mindre jobb)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har to potter på venstre side.. hmm

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.