#1 Skrevet Februar 6, 2008 Hei og hopp:) Skal snart slenge på min "nye" forgasser, og i denne sammenheng er det kanskje greit å ha pakningen som skal være mot innsuget. Trodde jeg hadde en slik, men dengang ei:o Uansett, det jeg trenger å vite er på hvilke av Audi sine motorer denne ble levert. Pierburg Zenith 2B5.. Hvis noen har tilgang på "familiealbumet" og kan sjekke så hadde det vært supert:) På forhånd takk:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 7, 2008 Noen som vet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 7, 2008 Har i alle fall funnet delen du trenger på http://www.misab.se. Den heter 3.50001.28 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 7, 2008 Har i alle fall funnet delen du trenger på http://www.misab.se. Den heter 3.50001.28 Genialt, da bestiller jeg pakning til Audi 100 forgasser hos Biltema:tilber: Takker så meget:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 8, 2008 Hei. Satt på en sånn gasser på min Golf engang også og da meeener jeg den pakningen fantes på Biltema ja. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 8, 2008 Biltema har denne forgasserflensen ja, og den funker helt utmerket. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 9, 2008 Litt OT Bjørn, men er denne forgassaren mykje bedre enn 2e2 forgassaren? Driver egentlig å tenker på å kjøpe meg en weber 32/34 men om den der fungerer like bra så kan det vere et alternativ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Februar 9, 2008 Litt OT Bjørn, men er denne forgassaren mykje bedre enn 2e2 forgassaren? Driver egentlig å tenker på å kjøpe meg en weber 32/34 men om den der fungerer like bra så kan det vere et alternativ Tja, vet ikke før jeg har fått den på, men den er større og fløder ca like bra som Weber DGV 32/36:) Jeg er så "heldig" at jeg har to stk, altså noe å plukke deler fra hvis noe skulle ryke, er tross alt 20år gamle disse nå Fikk ordnet pakning igår, en kompis stakk innom `Tema og handlet en til meg så blir det prøvemontering nå snart, mangler luftfilter så må improvisere litt:o 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Februar 9, 2008 Høres ut som en forgassar som kanskje ikkje er heilt enkel å finne også då, men du må gjerne komme tilbake med info om resultat når du har montert Trur egentlig ALT er bedre enn 2e2 Tja, vet ikke før jeg har fått den på, men den er større og fløder ca like bra som Weber DGV 32/36:)Jeg er så "heldig" at jeg har to stk, altså noe å plukke deler fra hvis noe skulle ryke, er tross alt 20år gamle disse nå Fikk ordnet pakning igår, en kompis stakk innom `Tema og handlet en til meg så blir det prøvemontering nå snart, mangler luftfilter så må improvisere litt:o 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...