Anbefalte innlegg

Hvor kan man kjøpe luftjekker som er montert i bilen?

 

imag0741fs3.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmm! God ide;)

jepp;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde vært kjekt med slike men det kostet jo en del!:S

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde vært kjekt med slike men det kostet jo en del!:S

 

Ja de er nesten for dyr:( har send mail til levrandør av apracing produkter om sånne i stedenfor siden jeg tror jeg bare trenger tre stk istedenfor 4 som er i d2 settet.Kjøper bare en som er litt kraftigere for å ha i senter bak.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvordan kobles dette opp? Hvor henter man luft, fra egen kompressor? Sikkert en del arbeid å montere.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvordan kobles dette opp? Hvor henter man luft, fra egen kompressor? Sikkert en del arbeid å montere.

 

De løsningene jeg har sett går ut på at man har en tilkoblingsnippel ett eller annet sted på bilen, som man kobler til ekstern luftkilde.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ÅH! Din fjomp! Nå har du satt idèer i hodet mitt!!!: bråk :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ÅH! Din fjomp! Nå har du satt idèer i hodet mitt!!!: bråk :

 

Hehe..ja da e dyrt å sjå på sånt luksus:) Men så er det om det er verd å bruk pengene på sånt latskap:p

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Slike luftjekker har ofte begrenset løftehøyde slik at man må montere de ganske lavt= laaav bakkeklaring. Så egner seg aller best til rene bane/asfalt-biler....men man kan jo jekke masse for 12 tusen kroner for et slikt kit som nevnt over her da :P Mange bruker dykkerflasker de kobler til systemet på biler med luftjekker. Men da med reduksjonsventil så man ikke kjører 200 bar innpå systemet : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Slike luftjekker har ofte begrenset løftehøyde slik at man må montere de ganske lavt= laaav bakkeklaring. Så egner seg aller best til rene bane/asfalt-biler....men man kan jo jekke masse for 12 tusen kroner for et slikt kit som nevnt over her da :P Mange bruker dykkerflasker de kobler til systemet på biler med luftjekker.

 

Blir nok ca 10k hit til hjemmet. Problemet er at bilen min blir så lav at det blir vanskelig å få noen jekk under. Så dette var en usansynlig god idè.

 

Men da med reduksjonsventil så man ikke kjører 200 bar innpå systemet : smil :

 

Hehe. POFF! : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Slike luftjekker har ofte begrenset løftehøyde slik at man må montere de ganske lavt= laaav bakkeklaring. Så egner seg aller best til rene bane/asfalt-biler....men man kan jo jekke masse for 12 tusen kroner for et slikt kit som nevnt over her da :P Mange bruker dykkerflasker de kobler til systemet på biler med luftjekker. Men da med reduksjonsventil så man ikke kjører 200 bar innpå systemet : smil :

 

Sant det..min skal bare brukes på bane så det går bra med høyden. Ja du skal jekke mye for samme prisen men det er jo så enkelt å få den i høyden med disse jekkene: haha : Som sakt..lenge leve latskapen:p

 

Har faktisk en dykkerflaske som er perfekt til jekkene:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir nok ca 10k hit til hjemmet. Problemet er at bilen min blir så lav at det blir vanskelig å få noen jekk under. Så dette var en usansynlig god idè.

 

 

 

Hehe. POFF! : smil :

 

Blir å få samme problemet med høyden .. den forbaska jekken går jo såvitt under allerede: rolleyes

 

Jeg trur det holder med 3 jekker...2 foran å en i mitten bak: klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg trur det holder med 3 jekker...2 foran å en i mitten bak: klø :

 

Ja du klarer deg nok med det ja. Så jo greit ut de i fra PRD Motorsport! :)

 

Jeg må nok ha fire da jeg har en diff bak der og det blir trangt. Ser for meg at det vil passe bra og montere de to forran i A-stolpene og de bak rett bak B-stolpene. Audien blir jo liggende nedpå bakken nesten så jeg drar heller med meg en luftflaske enn planker for å få den sure jekken under! Denlager bare merker i deler under bilen uansett!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg må nok ha fire da jeg har en diff bak der og det blir trangt. Ser for meg at det vil passe bra og montere de to forran i A-stolpene og de bak rett bak B-stolpene. Audien blir jo liggende nedpå bakken nesten så jeg drar heller med meg en luftflaske enn planker for å få den sure jekken under! Denlager bare merker i deler under bilen uansett!

 

Sant det ja:) Ja det må bli perfekt plasering. Ja her gidder vi ikke drasse med mer en nødvendig;)

 

Skal si i fra når jeg får svar på mailene.Men hvis du skal handle så må du rope ut..kansje vi kan få noen tilbud hvis vi bestiller i lag:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja du klarer deg nok med det ja. Så jo greit ut de i fra PRD Motorsport! :)!

Her er hva en på bilforumet sa om de:

PRD Motorsport er billigst, men oppleve fyren som dreiv firmaet som litt ustabil. Sa en dag at han hadde ting på lager, og når vi var i göteborg var alt plutselig utsolgt til england...

 

Men så skal jeg nå høre privat før jeg slår det helt fra meg.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sant det ja:) Ja det må bli perfekt plasering. Ja her gidder vi ikke drasse med mer en nødvendig;)

 

Skal si i fra når jeg får svar på mailene.Men hvis du skal handle så må du rope ut..kansje vi kan få noen tilbud hvis vi bestiller i lag:)

 

Hadde vært utrolig handy med slike jekker!!

 

jeg sier i fra!!: vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde vært utrolig handy med slike jekker!!

 

jeg sier i fra!!: vinke :

 

Ja de har det...da blir vi de lateste på ACR..: haha :

 

Godt godt: smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja de har det...da blir vi de lateste på ACR..: haha :

 

Godt godt: smil :

 

Godt å være litt lat inn i mellom;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her er svaret fra de som leverer AP Racing Airjacks i Norge.

 

http://www.apracing.com/car/airjacks/index.htm

 

Om du går på AP sine hjemmeside under airjacks ser du de tre ulike typene. Den billigste har ikke coil over. Løsfte kapasitet på denne er 675 kr pr. stk. Til Golfen din trenger du bare tre. 2 foran og en bak. Pris fra kr. 5257,- pr stk eks mva fritt levert Fredrikstad.

 

Coil ocer jacks som da er justerbar i høyden koster fra kr. 7535,- eks mva

 

De var dyrere en forventet:o

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

for å vere litt dum, korleis monteres desse tinga? bolter du dei fast i jekkefesta?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

for å vere litt dum, korleis monteres desse tinga? bolter du dei fast i jekkefesta?

 

Du sveiser inn rør som de monteres i foran å bak..hvor de kan monteres er foreks. attmed dørstolpene foran å bak kan du sette de der de passer inn for å få bilen støddig når de er jekket opp.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.