#1 Skrevet Februar 7, 2008 http://www.youtube.com/watch?v=lGFbercHxmM&feature=related Noen som vet noe mere om denne? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 7, 2008 Plastikk rakett! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 7, 2008 Æsj... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 7, 2008 uff.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 7, 2008 Syns den var litt kul jeg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 7, 2008 For all del, rus opp, og stopp den mens turboen enda spinner for fullt!! KONGE: gråter : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 7, 2008 Er vel en med litt for mye penger og fantasi dette vel.. Men var jo litt tøff da, sinnsyk lakk på den iallefall.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Februar 7, 2008 For all del, rus opp, og stopp den mens turboen enda spinner for fullt!! KONGE: gråter : Nå ruset han ikke opp og stoppet den da. Hvis du ser nøye så ser du han ruset den opp med vaieren i motor rommet. Og bilen stoppet av seg selv når den falt på turtall. Så regner ikke med det var meningen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Februar 7, 2008 var litt for mye plastikk. likte lyden:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Februar 7, 2008 Nå ruset han ikke opp og stoppet den da. Hvis du ser nøye så ser du han ruset den opp med vaieren i motor rommet. Og bilen stoppet av seg selv når den falt på turtall. Så regner ikke med det var meningen. Hvis han ikke nappa ut noen ledninger eller noe da: rolleyes Veit aldri.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Februar 7, 2008 dæven steike!! bevis på mandig motor når han klarer å ruse så bra i fri altså 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Februar 7, 2008 Smaken er som baken, delt i 2... Jeg likte den ikke Mvh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Februar 8, 2008 Hadde det bredde"kittet" der stamma fra audi-racing + bilen stått på OZ/compomotive hadde alle digga bilen :evil: For seg gjort arbeid som ikke kan sammenlinkes med biltema-tuning. Syns den var skamrå jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Februar 8, 2008 Hadde det bredde"kittet" der stamma fra audi-racing + bilen stått på OZ/compomotive hadde alle digga bilen :evil: Bra sagt: rock : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Februar 8, 2008 Hadde det bredde"kittet" der stamma fra audi-racing + bilen stått på OZ/compomotive hadde alle digga bilen :evil: For seg gjort arbeid som ikke kan sammenlinkes med biltema-tuning. Syns den var skamrå jeg Totalt enig:) Breddinga var rå. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Februar 8, 2008 Er vel evo 2 bredde kitet som er satt på, skulle egentlig ha det på bilen jeg men det var helt til jeg fant kitet fra KER 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Februar 8, 2008 Er laaaangt ifra den værste S2`en jeg har sett ivertfall. noe likte jeg å noe likte jeg ikke. Hadde ikke takket nei om jeg hadde fått tilbud om å overta 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Februar 8, 2008 Liker breddinga på denne bilen bortsett fra ved bakhjulet og bak, der syntes jeg det kunne gått ann å få til en penere løsning... Ellers syntes jeg den ser veldig kul ut og lakken passa bra Mener forresten å huske det var en tråd om den på zatzy? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Februar 11, 2008 Ligger på Garaget.se 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Februar 12, 2008 Her: http://www.garaget.org/?car=49013 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Februar 12, 2008 stilig da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet Februar 12, 2008 trodde disse bilene var understyrte nok uten 250 kg stereo baki jeg: klø : men for all del.. han skal ha cred for å ikke gjøre som alle andre selvom den ser ut som ideèn er klekket ut i fylla fått på en annen stil på breddere (alla M3/ur ) så hadde den vært skammrå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet Februar 13, 2008 trodde disse bilene var understyrte nok uten 250 kg stereo baki jeg: klø : men for all del.. han skal ha cred for å ikke gjøre som alle andre selvom den ser ut som ideèn er klekket ut i fylla fått på en annen stil på breddere (alla M3/ur ) så hadde den vært skammrå Hvorfor skulle den bli mer understyrt av 250kg stereo baki? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet Februar 13, 2008 haha, http://www.garaget.org/?car=49013&image=552939 det der er ve litt overkill!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet Februar 13, 2008 Hvorfor skulle den bli mer understyrt av 250kg stereo baki? Hehe, lurte jeg på og? Skulle nesten tro at den utgjevnet litt slik at den ble MINDRE understyrt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...