#26 Skrevet Februar 13, 2008 ordla meg nok litt dårlig der ja.. men det jeg mente er at den nok ikke blir særlig bedre å kjøre med all den vekten baki.. den stailer nesten jo.. men men,, mulig tanke gangen min var feil? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet Februar 13, 2008 blir jo mer lik vektfordeling med "250kg" stereo baki da det er en tung 5 er forran til vanlig men har vel ikke akkurat "letta og forbedra kjøreegenskapene" på bilen nei hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet Februar 13, 2008 Ser litt kameratsenka ut bak ja. Tviler sterkt på at 250kg baki bedrer kjøreegenskapene noe særlig: rolleyes Og femmern foran veier vel ikke 250kg? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet Februar 14, 2008 Ser litt kameratsenka ut bak ja. Tviler sterkt på at 250kg baki bedrer kjøreegenskapene noe særlig: rolleyes Og femmern foran veier vel ikke 250kg? mangler sikkert 250kg å vell så det for å utgjevne vekta 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...