#1 Skrevet Februar 7, 2008 Er det mye jobb og bytte til dette på en Golf IV? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 7, 2008 eg hadde foran og bak på TT'en min bak var gjort på en halvtime (men du har vel ikke quattro så vet ikke om det passer da) foran tok et par timer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 15, 2008 Hvor får man tak i dette da? Skulle hatt foran og bak. Samt nedre foran. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 16, 2008 nå var det krengninsstagene jeg byttet da, fra R32 , og disse får man hos Audi 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 16, 2008 nå var det krengninsstagene jeg byttet da, fra R32 , og disse får man hos Audi driver å bytter foran på min nå, men får jo ikke r32 staget på, har kappet i filler det gamle, men må man senke traversen for å få på r32 staget? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 16, 2008 Eg har eit nytt ubrukt R32 stag(nedre) til salgs, ubrukt Enkelte seie du klarer og skyve det inn , men noken seie du må løyse litt av traversen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 16, 2008 monterte på min for en liten stund siden.. må løsne travers på ene siden og dra den litt ned så en får staget mellom travers og karosseri.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mai 18, 2008 Okei, men øvre foran. Noen som har noe idè om hvor man får kjøpt det? eBay etc ? finner ikke jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mai 18, 2008 Fjærbeinsstaget oppe tar man vel fra S3. Husker Ole Henrik Moksnes monterte slikt på Leonen sin. Billig var det også (på Møller). 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mai 18, 2008 hva koster det bakre stabstaget fra G4 R32 hos Møller? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mai 18, 2008 Fjærbeinsstaget oppe tar man vel fra S3. Husker Ole Henrik Moksnes monterte slikt på Leonen sin. Billig var det også (på Møller). Er dette bolton? Er øvre stabstag orginalt på S3? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mai 18, 2008 Er dette bolton? Er øvre stabstag orginalt på S3? Bortsett fra at det måtte borres hull var dette bare å sette rett på på Leonen (som er maken til G4'en din). Øvre fjærbeinsstag er originalt på S3, ja. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Mai 22, 2008 For dele mi erfaring idag. Golf IV 4motion har stab. stag som går under orignalt. Var en gledelig overaskelse at eg kan senke så mykje eg vil no Usikker om dette gjelder alle 4motion, men vertfall en 115tdi og 150tdi 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...