#1 Skrevet Februar 7, 2008 Har hatt et problem med 80'en siden jeg kjøpte den og problemet er: Plutselig uten forvarsel kuttet den heilt ut for så å komme tilbake igjen og så detter den vekk igjen.. Pleier da å renne litt å ruse den litt for så å kjøre videre igjen.. Noen som har peiling på hva dette kan være? Det er et utrolig irriterende problem,særlig i køkjøring: bh : Det gjelder en 93mod Audi 80 2.0 90hk. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 7, 2008 Har hatt et problem med 80'en siden jeg kjøpte den og problemet er: Plutselig uten forvarsel kuttet den heilt ut for så å komme tilbake igjen og så detter den vekk igjen.. Pleier da å renne litt å ruse den litt for så å kjøre videre igjen..Noen som har peiling på hva dette kan være? Det er et utrolig irriterende problem,særlig i køkjøring: bh : Det gjelder en 93mod Audi 80 2.0 90hk. lurer på om eg har samme probleme som du.. kjører so er det akurat som bilen skal dette vekk å rykker litt ogso går den som normalt etterpå., men veit ikkje ka de kan være.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 7, 2008 Ingen som vet hva d kan være? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 7, 2008 Heisann, hadde en typ89 80 engang som kunne stoppe uten forvarsel, der var det dårlig kontakt bak på tenningslåsen som var feilen, ikke lett å finne ut av da den var sporadisk. Fikk senere høre at dette var en typisk feil på b3 og b4! Mulig det var bryteren i tenningslåsen som var synderen/dårlig kontakt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 10, 2008 Hmm.. Har problem med 80'en enda, virker ut som den kutter ut når jeg slepper gassen for så å ta den igjen.. Begynner å bli nokså lei dette.. Noen som har en teori på hva som kan være galt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 11, 2008 Bare etpar tips: -Bensinrelé (ta ut og lodd over) -ECU (er det det på disse?) har evt. et relé, samme problem der. Virker som noe har dårlig kontakt, hadde noe av samme problem på cabben med 2.0 ABK, der var et relé dårlig (det til motorstyringen, helt tørre loddinger) Kan også være en jording/kabelgjennomføring som er dårlig. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 11, 2008 oki,hvor finner jeg disse relêne? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Februar 11, 2008 broren min hadde detta problemet på sin 80. der var det gasspjellpotensiometeret som var gåent. i tillegg til å rykke når han kjørte så jaga den no jævli på tomgang, fra 500-1200rpm. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Februar 11, 2008 Det første av reléene jeg sikter til, sitter oppunder dashen, men bensinpumpereléet er jeg ikke helt sikker på.. Gasspot er også en god idé, ja.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...