Noen setter inn godbilen for vinteren...

Anbefalte innlegg

Jeg kan ikke forstå hvorfor.

Det var gøy å bli ferdig på jobb denne dagen. Ja, det var en og en halv dag med snø her på vestlandet. Bilen overlevde kvelden, men jeg tror hjulstillingen er litt utav etter en tur i grøften:)

123.jpg

1234.jpg

12345.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei det er bare tull å sette bilen inn om vinteren! :)

12[1].01.08_ved_jeppes_4.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bilen overlevde kvelden, men jeg tror hjulstillingen er litt utav etter en tur i grøften:)

Uff da? Hva skjedde?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei det er bare tull å sette bilen inn om vinteren! :)

var du oppe i funklia her om dAGEN(2-3dager siden) og kjørte eller!? så en sølv rs2 der mens vi var å aket:p

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Uff da? Hva skjedde?

Ble bare litt for tøff i en sving og fikk halve bilen utenfor veien. Problemet var fortauskanten jeg hoppet over på veien ned dit. Bortsett fra en mulig oval felg eller lumsk hjulstilling gikk alt helt fint. Slikt må en regne med hvis man skal herje på snøføre:) Det var mye snø som dempet meg. Jeg rygget fint opp igjen. Bilen er super på vinterføre selv om jeg tar nedi med hele bilen og ploger veien samtidig. Nei, jeg har ikke hevet den for vinteren. Den er like lav hele året:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe thats the spirit!!! Bare pyser med rwd-biler som Bmw M3 osv som setter bilen på stall for vintern : haha : Hvis du vil bytte likt mot en Passat 3BG stv. så er jeg klar : smil : Bilen din er bare RÅ!!!! :tilber:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja er enig at det bare er tull så fremt det ikke er cab:P å teste quattroen sin på vintersføre og leke seg er dessidert det beste ved å ha bilen for mitt vedkommende;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

så klart skal grombilene ut å leke litt;)

Men ser ikkno hensikt i å ligge i timesvis å purke i saltlaka på Norske vinterveier vis man kan slippe det;)

MVH

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

main.php?g2_view=core.DownloadItem&g2_it

Hva er dette konseptet "sette bilen inn for vinteren" man snakker om? : klø :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

må jo kjøre året rundt;)

hadde desverre måket litt før jeg fant ut jeg skulle ta bilde: p

DSC_0055.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tull å tøys:)

th_golf.jpg

DSC02514.jpg

Er litt mørkt dette bilde men ser du skikkli ser du snøspruten stå:)

DSC02513.jpg

Selv om noen burde det:P:P

DSC02531.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

main.php?g2_view=core.DownloadItem&g2_it

Hva er dette konseptet "sette bilen inn for vinteren" man snakker om? : klø :

Råtøft bilde av en flott bil ! :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Råtøft bilde av en flott bil ! :)

Takker takker. Den var ikke helt hva jeg ville kalle "flott bil" når jeg kjøpte den, men den begynner definitivt å komme seg. Den er iallefall sånn at jeg får et smil hver gang jeg kjører den, og nå venter jeg egentlig bare på sommer og tørre veier for å være inspirert av s2 clubsport-filmen man har her. :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takker takker. Den var ikke helt hva jeg ville kalle "flott bil" når jeg kjøpte den, men den begynner definitivt å komme seg. Den er iallefall sånn at jeg får et smil hver gang jeg kjører den, og nå venter jeg egentlig bare på sommer og tørre veier for å være inspirert av s2 clubsport-filmen man har her. :D
S2 Avant er en flott bil det. :) Men såklart,sammenligner du mot Clubsport S2en til Anders så blir jo nesten "alle" S2 Avanter stygge....den er bare "helt riktig" i mine øyne. Norges desidert peneste å tøffeste S2 Avant synes jeg :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

DSC02531.jpg

Hehe hadde f*en meg kjørt i grøfta jeg også hadde jeg kjørt Fåård : haha :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

de bilene der er faktisk knallgode å kjøre;) forden altså: p

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

de bilene der er faktisk knallgode å kjøre;) forden altså: p

kremt kremt :P

er heldig du da hehe, nesten ingenting som funker på den jeg har som firmabil hehe... makan til shjit ass...: bh :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.