Baklamper Audi 80 B4 - orginalt eller modifisert?

Anbefalte innlegg

Kom Audi 80 B4 noen gang med slike baklykter orginalt, eller er de modifisert med lakk?

(for de som ikke ser noen forskjell på disse og de vanlige lampene, så har disse kun en liten firkant med hvitt, mens på på de orginale er det et helt stykke loddrett innerst.)

 

c45447306a9c74f4.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

De er jo helt klart lakkerte.. Se på fargeforskjellen på høyre og venstre. Ikke for det at det så så dumt ut da, det så mye bedre ut enn det hvite markerte feltet.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

De er jo helt klart lakkerte.. Se på fargeforskjellen på høyre og venstre. Ikke for det at det så så dumt ut da, det så mye bedre ut enn det hvite markerte feltet.

 

Ok, er du sikker på det?

For jeg har nemlig sett fler Audi 80 B4 med slike lykter, derfor begynte jeg å lure litt på om Audi kanskje leverte disse lyktene på noen spesielle årganger/modeller.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er orginal,har akkurat det samme på bilen min;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Disse lampene er originale ja, men jeg har flere ganger sett etter delenummer i katalogen, uten å finne det. Disse lampene satt bl.a. på 1995 Audi 80 Colour Edition (som bl.a. hadde hellakkerte støtfangerlister)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er orginal,har akkurat det samme på bilen min;)

 

Du har en Cabrio, der er alle baklyktene forskjellige fra både sedan og Avant.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er orginal,har akkurat det samme på bilen min;)

 

Du har vel en cab såvidt jeg husker? der er det det helt andre lykter.. :)

 

 

OK, da bøyer jeg meg i støvet... :o Synes bare feltene så mye mørkere ut enn resten av lyktene..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Disse lampene er originale ja, men jeg har flere ganger sett etter delenummer i katalogen, uten å finne det. Disse lampene satt bl.a. på 1995 Audi 80 Colour Edition (som bl.a. hadde hellakkerte støtfangerlister)

 

Ah, der kom det jeg lette etter.

De bilene jeg har sett disse på er nemlig Color Edition, men trodde det bare var tilfeldigheter.

Mh, noen som vet delenr på disse da?

 

Og hvordan blir det foresten å lakkere hele lykta rød?

For det er vell ikke påbudt med hvitt ryggelys i norge, eller?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du har en Cabrio, der er alle baklyktene forskjellige fra både sedan og Avant.

 

 

 

unnskyld meg,hadde akurat det samme på min audi 80 sedan også:P så ja det er fremdeles orgnal cab eller ikke

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ah, der kom det jeg lette etter.

De bilene jeg har sett disse på er nemlig Color Edition, men trodde det bare var tilfeldigheter.

Mh, noen som vet delenr på disse da?

 

Bestemte meg for å søke litt etter disse på nettet, og her er alt du trenger å vite, bilde av forskjellen, og delenummerne!

 

http://homepages.compuserve.de/SreenBall/ColourLine.htm

 

ColourLine3.JPG

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ah, strålende!

Takk skal du ha, virkelig!:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.