#1 Skrevet Februar 7, 2008 Hvem forhandler ASA i norge? Noen som vet prisen på disse i 20"? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 7, 2008 Har fått et tilbud på brukte felger med nye dekk til 12t. Er det en grei pris?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 7, 2008 Hvem forhandler ASA i norge? Noen som vet prisen på disse i 20"? Sharif's forhandler ASA i Norge. Vet dsv ikke hva prisen på disse. Fine felger forresten 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 7, 2008 jeg vil si det er et helt greit tilbud:) Har samme felgene i 19" og de betalte han som jeg kjøpte de av 12 for.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 7, 2008 jeg vil si det er et helt greit tilbud:) Har samme felgene i 19" og de betalte han som jeg kjøpte de av 12 for.. Ok. Har sagt at æ skal ha de, så da er det bare å vente på sommern: rolleyes 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 7, 2008 kjøper ikke du de tar jeg de:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 7, 2008 Ja det vil æ tro:) Henter de lørdag eller søndag, så da blir det vel prøve montering. Bare litt spent på å se resultatet.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 18, 2008 Det er tilbud på asa ar1 felger på Elite bil på Raufoss. 10999,- for 9*20" m/dekk. men kan hende det blir litt langt unna. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mars 18, 2008 det må være super pris!! selvom det kanskje bare er elektrikkerteip rundt... (dekkmerke?) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mars 18, 2008 det er sikkert bare billigdekk ja,regner ikke med noe annet til den prisen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mars 18, 2008 Litt off topic men Elite bil på Raufoss --> Noen hjemmeside? Skal jeg ikke selge bilen min skal jeg kjøpe nye felger i 20" og hørtes ut som dem var rimelig på felger 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mars 18, 2008 google er e fin ting;) http://www.bilsalg.info/elitebil/ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Mars 18, 2008 Litt off topic men Elite bil på Raufoss --> Noen hjemmeside? Skal jeg ikke selge bilen min skal jeg kjøpe nye felger i 20" og hørtes ut som dem var rimelig på felger http://www.elitebil.no 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Mars 18, 2008 Tok en telefon dit, virket som meget hyggelige folk! Dekkene er visst Nankang/Toyo, det er jo ikke så verst? RS6-pakke med Nankangdekk kom på ca 8000-8500, de samarbeider med Sharif på dekk/felg (tok noen uker før dette kom på lager dessverre).. Dessverre hadde dem ikke AR1 tilgjengelig i 19" lenger, kun en leveranse i 20". ASA FN1 (skrudde) lå på ca 15000 med dekk i 19".. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Mars 22, 2008 Tok en telefon dit, virket som meget hyggelige folk! Dekkene er visst Nankang/Toyo, det er jo ikke så verst? RS6-pakke med Nankangdekk kom på ca 8000-8500, de samarbeider med Sharif på dekk/felg (tok noen uker før dette kom på lager dessverre).. Dessverre hadde dem ikke AR1 tilgjengelig i 19" lenger, kun en leveranse i 20". ASA FN1 (skrudde) lå på ca 15000 med dekk i 19".. Blir nok 19" RS6 med Toyo dekk på meg Bare få solgt de 20" jeg har 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...