#1 Skrevet Februar 7, 2008 Lurer på om det passer med 9"x19" med ET 52 på ny A3. Event om noen har noen bilder av dette? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 8, 2008 Jeg vet ikke med 9", men jeg hadde 8,5" på Ice Blue (se linken under), og det gikk veldig bra. Hadde greit med plass i alle retninger. De hadde ET 48 hvis jeg ikke husker feil. Så min gjetting vil være at det går greit med 9" og ET52 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 8, 2008 Lurer på om det passer med 9"x19" med ET 52 på ny A3.Event om noen har noen bilder av dette? Du må sjekke at ikke felgen butter i fjærbenet innover foran, ellers tror jeg dette går greit utover foran og begge veier bak. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 8, 2008 Ok. Har noen orginal felger liggende, jeg tenkte og sette på bilen til samboeren. Får vel bare prøve når bilen kommer. Skal vist produseres neste uke. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 16, 2008 Har prøvd dette, og vi fant ut at du ville trenge 3mm spacer. Det var på en bil med quattro hvis det gjør en forskjell... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 17, 2008 beklager at jeg kommer litt offtopic med spørsmålet mitt et 35 med 10 mm spacer blir det et 45 eller 25? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 17, 2008 beklager at jeg kommer litt offtopic med spørsmålet mitt et 35 med 10 mm spacer blir det et 45 eller 25? Det blir ET25. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Februar 18, 2008 Du må sjekke at ikke felgen butter i fjærbenet innover foran, ellers tror jeg dette går greit utover foran og begge veier bak. Bare såvidt mine 9-20 ET 46 går klar demperen bak på min Golf 5 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Februar 18, 2008 Bare såvidt mine 9-20 ET 46 går klar demperen bak på min Golf 5 Vi prøvde OZ Opera 9,5x20 ET43 bak på Golf V GTI og det gikk klar. Det bygger 3,35 mm lengre inn enn 9x20 ET46. Men det er nok ikke så mye mer å gå på nei. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mars 1, 2008 Prøvde felgene på en A3 nå. Det er vel maks 1 mm til fjærbeinet innover, og de stikker nok litt utenfor også. Så det blir nok ikke de på den bilen nei. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mars 1, 2008 Denne har ihvertfall orginale 9x19" A6. ET vet jeg ikke. Frekkeste A3'en jeg har sett. Sitat fra eier: I have had some rubbing issues with the wheels 9" wide front and rear but ive done some re working with my trusty angle grinder and dremmel ive almost cracked it. Think i need to change the tyres from 235 to 225 as well. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...