Anbefalte innlegg

Bah, syns han som tester er ei sykt diger klyse.. Men Audi'n virka jo digg den :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bah, syns han som tester er ei sykt diger klyse.. Men Audi'n virka jo digg den :D

Hahahahahahaha... han har GRUNN til å være overlegen og noe arrogant, han har tross alt kjørt flere biler enn alle vi på forumet til sammen. Fra de kjipeste, til de råeste.... Dessuten er dette gudfaren til Top Gear inntil BBC skulle endre det fra rent bilprogram til underholdningsprogram... Tiff kjører fletta av deg, meg, morra di, og søstra di :)

Anyhow, eneste med bilen som var virkelig tiltalende, baklyktene

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tiff kjører fletta av deg, meg, morra di, og søstra di :)

Tviler ikke, men liker han ikke noe bedre av den grunnen:p

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tviler ikke, men liker han ikke noe bedre av den grunnen:p

Litt OT:

Biography

Needell attended City University, London where he achieved an Honours Degree in Civil Engineering. Hired by George Wimpey & Co, his day job was as a Structural Design Engineer.

[edit] Racing career

Needell first raced at a driving school at Brands Hatch in 1970. He progressed to Formula Ford , his progress assisted by the use of a Lotus 69 FF he won in an Autosport magazine competition. The remainder of the 1970s saw Needell as a front runner in the British Formula 3 series and then in the Aurora British Formula One championship. In 1979 he was unable to graduate to the F1 World Championship due to the lack of the correct licence, but he was back in 1980, driving two Grands Prix for Ensign, qualifying for the Belgian Grand Prix at Zolder. However, he had an engine problem and did not finish the race. He subsequently failed to qualify for the Monaco Grand Prix.

After this came sports cars with a Porsche 962 (LM) from 1989 to 1992. His best result in sports cars was 3rd at the 24 Hours of Le Mans in 1990 with Derek Bell. He then had a couple of years in the British Touring Car Championship with Nissan, before returning to sports cars in 1995, driving a Porsche at Daytona and a Jaguar XJ220 at Le Mans. He then drove the Lister Storm for 3 years, reaching 3rd overall at Daytona in 1997 before gearbox problems dropped them to 19th. In 1998 he finished 2nd in the GT1 championship and won the Silverstone Golden Jubilee Trophy race.

Since then, Needell's racing career has mainly consisted of racing tin-tops (hard-topped cars), with varying levels of success in sports cars, historic racing and touring cars. He achieved particular notoriety after an accident with Nigel Mansell at the 1993 TOCA shoot out race at Donington Park.

[edit] Television career

However, Needell is best known in the United Kingdom as a television presenter and television and print motoring journalist, in particular in association with the BBC TV series Top Gear which he started co-hosting in 1987. In 2001, when the BBC cancelled Top Gear (the show was brought back in 2002), Tiff and the whole cast defected and signed with Channel 5 to produce and host a new motoring show named Fifth Gear. He does however, still contribute to Top Gear magazine. Tiff has also co-presented 'MPH' at Earls Court in 2003, 2004, 2005 and 2006 with Jeremy Clarkson and Richard Hammond.[1]

Tiff Needell says his highlight to date is "accidentally, ahem, ignoring the strict instructions Ferrari issued about not touching the traction control on their half million pound Enzo..." It seems he has done it more than once.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehe... Synes hvordan de formidler hvordan bilen er = Hovedpoenget

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jepp, og jeg sikkert helt enig med han ;) Cab er for kjærringer :D Poengene han trekker frem er jo gode. Og ikke minst det ironiske at brittene er mest sultne på cabs, hahhaha, regner jo hele tiden. Dessuten, audi har ikke laget en eneste cab som ser bra ut, i mine øyne. Flate, ekle biler... får forfatte en mail om mitt hat til audi cab til audi kanskje høhøhø

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

j. får forfatte en mail om mitt hat til audi cab til audi kanskje høhøhø

Er vel ikke akkurat noe jeg ville gått for, hvis du vil ha gjennomslag for en sak :)

Selv synes jeg a4 og rs4 cab er nais

Men denne tråden var a3 :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bah, syns han som tester er ei sykt diger klyse..

Viss du synes det om Tiff, hva mener du da om programlederne i Top Gear? De er jo 100 ganger værre og på toppen så kan de ikke kjøre bil:o

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Viss du synes det om Tiff, hva mener du da om programlederne i Top Gear? De er jo 100 ganger værre og på toppen så kan de ikke kjøre bil:o

Skulle virkelig likt, nei, digget, å sett deg kjøre mot Jeremy i en, tja, feks Ascari? Eller mot Hamster, til og med Captain slow hadde knust deg... Vanvittig bra å mene at de ikke kan kjøre bil, når to av de ihvertfall, klarer å ligge breit med det værste av det værste, samt kjøre gode linjer!! Blir lissom litt sånn "David Beckham kan ikke sparke fotball, han er bare en klyse". Hvor jævla god er du som dømmer andre tenker jeg da HØHØHØHØHØHØHØ!!! :shf: Dessuten, Top Gear RULER : rock : Og blir moro å høre hva de har å si om A3 Cab når de kommer tilbake til sommeren : dum :

Dessuten kan han gjøre ting som dette:

http://www.youtube.com/watch?v=Tf3Rw8VW3aE

dette:

http://www.youtube.com/watch?v=EF3W2v00Ock

og dette:

http://www.youtube.com/watch?v=ip_C-eP-ILA

og samtidig kjører han verdens feteste biler og får rævva full av penger for det :D

Og se på denne kjøringen her (du som mente tiff er løk):

(spol til 4:20)

http://www.youtube.com/watch?v=RVVrPUSFK9I

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skulle virkelig likt, nei, digget, å sett deg kjøre mot Jeremy i en, tja, feks Ascari? Eller mot Hamster, til og med Captain slow hadde knust deg... Vanvittig bra å mene at de ikke kan kjøre bil, når to av de ihvertfall, klarer å ligge breit med det værste av det værste, samt kjøre gode linjer!! Blir lissom litt sånn "David Beckham kan ikke sparke fotball, han er bare en klyse". Hvor jævla god er du som dømmer andre tenker jeg da HØHØHØHØHØHØHØ!!! :shf:

Noen som er en smule humørsyke for tiden : haha : Har vell ikke nevnt ett ord om at jeg er flink... og så er jeg ikke programleder for bilprogram heller og gjør inntrykk av at jeg er verdens beste sjåfør heller. Klarer å ligge breit med det værste av det værste? Kan knapt nok huske å ha sett Jeremy ligge bredt uten å ende opp med å snurre : vinke : Tiff og Jason i 5th gear derimot, de er rå bak rattet, og Stig er selvsagt også rå... men kan ikke si at jeg er særlig imponert over kjøringa til noen av programlederne i Top Gear nei :nana:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tiff er klyse, top gear er jo dritmorro. Min mening, og den endrer jeg ikke :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.