#1 Skrevet Februar 8, 2008 holder på å bytter bensintank nå, men til min sore forskrekkelse fant jeg ut at innfestningen til bensinpumpa ikke er lik som på den gamle tanken. bilen min er en audi 100 avant tq 88mod. den andre tanken kom fra en s4 vet ikke modell. hva kan jeg gjøre 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 8, 2008 trenger desperat hjelp!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 8, 2008 et rop om hjelp 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 8, 2008 uten at jeg vet, men kanskje du må bruke s4 pumpe? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 9, 2008 hmm kanskje det er tingen ja. noen som har no tanker om dette 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 9, 2008 hadde vært jævla fint med noe tilbakemeldinger da det er ganske viktig at jeg får bien på veien igjen. grunnet manglende rapportering på eu. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 9, 2008 er det en mulighet å kjøre med s4 bensinpumpe på min 100tq??. siden innfestningen til bensinpumpene ikke passer overens 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Februar 9, 2008 er det virkelig ingen som har en glup ide angående dette?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Februar 10, 2008 bumpibump 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Februar 10, 2008 opp igjen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Februar 10, 2008 Altså, det er ingen vits å bumpe tråden to ganger på en dag. Heller ikke hver dag, reglene sier vel maks to ganger i uken. Når det er sagt så hvorfor kan du ikke flytte over festet til bensinpumpen fra den gamle tanken? Eller bruke S4 pumpa? Finn ut spesifikasjonene på begge pumpene så ser du jo lett om de kan brukes om en annen. Leverer S4 pumpa nok trykk og mengde så er det jo bare å bruke den. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Februar 11, 2008 Er ikke så sikkert på at s4 pumpa leverer nok trykk til k-jet... Er jo folk som bruker k-jet pumper istedet for org. på 20vt... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Februar 11, 2008 Er ikke så sikkert på at s4 pumpa leverer nok trykk til k-jet... Er jo folk som bruker k-jet pumper istedet for org. på 20vt... Det stemmer. K-jet pumpa skal holde til 500hk på 20vt. Har 100 tq K-jet slik som sugemotorene? Aldri sett nedi panseret på en slik så jeg turte ikke skrive at pumpa fra S4 ikke gikk an å bruke. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Februar 11, 2008 nå våknet plutselig folket her ja. så ei s4 pumpe vil ikke fungere i mitt tilfelle da i alle fall? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Februar 11, 2008 Søk søk søk.. Finn ut trykket k jeten skal ha, sjekk hvor mye s4 pumpa klarer å levere. Må vel være en eller annen som har skrevet inn det du trenger å vite her en plass. Går det ikke an å modifisere slik at pumpa du først hadde passer i s4 adapteret nedi tanken? Kan du ikke kjøre med to pumper, s4 pumpa nedi tanken, og k jet pumpa etterpå? Den trenger jo ikke å være nedi tanken den k-jet pumpa. er jo veldig enkelt, pumpene i serie, og ledningene i parallell. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Februar 11, 2008 Eller bare flytte over pumpefestet i tanken? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Februar 11, 2008 Eller bare flytte over pumpefestet i tanken? det går ikke ann å få ut hehe. sitter fast nedi der . får se hva jeg finner på imorra. var bare motet og tankegangen som forsvant da jeg fant ut at dette ikke passet om hverandre 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Februar 12, 2008 Har lest på dette forumet ett sted før at K-Jet opererer med trykk på 7-8 bar eller noe sånn, mens vanlig elektronisk sprut som S4 har opererer med 4-5 bar eller noe sånn. Så med andre ord vil bilen din bli litt ugrei å bruke hvis du kjører S4 pumpe. Men den som ligger i tanken er vel kanskje bare sugepumpe? I så fall har du vel trykkpumpe ett annet sted, og da er det jo den som er viktig! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Januar 17, 2009 Fant du noe god løsning på dette? Kjenner en som holder på med akkurat det samme.. Fikk du montert k-jet pumpa i s4-tanken på noen måte? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...