#1 Skrevet Februar 8, 2008 heisann. jeg har skjønnt at dette ikke er mulig uten serriøs ombygging, men hva sier biltilsynet hvis jeg viser bremsepapirer på 136hk på 3b`n. godkjente bremsepapirer altså! tenkte bare å få det til at det stod noe annet i vognkort. eller har noen tipps? Holder med "ombyggd" motor..hehe;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 8, 2008 heisann. jeg har skjønnt at dette ikke er mulig uten serriøs ombygging, men hva sier biltilsynet hvis jeg viser bremsepapirer på 136hk på 3b`n. godkjente bremsepapirer altså! tenkte bare å få det til at det stod noe annet i vognkort. eller har noen tipps? Holder med "ombyggd" motor..hehe;) Hvordan har du tenkt å få til 136hk i 3B motoren? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 8, 2008 Hvordan har du tenkt å få til 136hk i 3B motoren? Ved null turbotrykk så er det vel teoretisk drøy 120hk i den, så det lar seg vel gjøre. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 8, 2008 Når det går ann å få godkjent en BMW M5 Rekkesekser i en Audi 100 fwd ombygd til Diesel quattro drivverk, Så må det da gå ann å få godkjent en audi 90 quattro med S2 motor, nedjustert til 170hk..... Tror det gjeller å ha en god dialog med BT, fortelle hva som skjer ang bilen..... så får de kansje komme med tips osv. Nekter å tro det skal være umulig å få godkjent denne motoren i en 90.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...