Anbefalte innlegg

Noen som har erfaringer med luft? Hvor kjøpe? Kvaltitet? Pris? Skal på en A6 sedan 1999 mod!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

1- dyrt

2- vanskelig å godkjenne, må trolig til tyskland for å få det montert og godkjent

3- quality-autoimport.no

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

må det godkjennes da? ;) om man har godkjent senk i vognkortet fra før er det da ingen av dessa sauene på biltilsynet som skjønner noe om dem ser på den!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ingen som har tenkt til å godkjenne dette på noen bil i norge? er jo orginalt på citroen, så hvorfor skal ikke det gå? er ikke no TUV på noen av disse settene?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

forhandler må montere for å få det godkjent, pr øyeblikk er det ikke noen som har nevnt noen som gjør dette, kun salg.

det er flere biler i klubben som kjører med luft, så det er egentlig bare å kjøpe, men vær beredt på at om du blir stoppet i kontroll eller når du skal på eu så må du bytte over til orginalt om du ikke har fått det inn i vognkortet.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jo, men det er jo ren skruing det, så det er jo ikke det værste! Men er vel forsåvidt prisen det står på... Blir vel billigere når det blir mer allemannseie som alt annet... Men da er det ikke så kult lenger...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

En lynmod sier meg at dette kan bli ei skikkelig gangstervogn med bra med senk hvertfall..

 

AudiA699tdilynmod.jpg?t=1202504505

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sikkert mange leverandører av dette. t-s.be er en mulighet. Levert til slik bil før ser jeg på sidene deres. Ikke hør på negative Ben her. Vil man så kan man. ;)

 

car1-12.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg tok med poloen jeg byggde til tyskland. Kastet den opp på bilhenger og kjørte til en liten by i nærheten av munchen :)

Ikke noe stress det:) Leverte bilen og var ferdig 3 dager senere, imens tok vi ferie ogtittet litt rundt i tyskland. Fikk med tüv papirer på luftsettet og monteringa...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

1- dyrt

2- vanskelig å godkjenne, må trolig til tyskland for å få det montert og godkjent

3- quality-autoimport.no

 

Dyrt ,er det vis du kjøper det der_____

 

Reis og hent selv sier jeg,, du kommer til og bli overasket hvor mye du sparer..: vinke :

 

Men, nå har mange dette.. Så for min del er det ikke noe stas lenger.. En gang ALDRI mer..;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ca pris på å få det ferdig montert i tyskland? komplett sett med montering

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du må nok regne med rundt 30,-lapper.

Og i tillegg tollen da,vanskelig og komme forbi den med en bil på henger. Du får jo igjen den tyske momsen når du har betalt den norske,dersom du handler av et seriøst firma ihvertfall

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.