#1 Skrevet Februar 9, 2008 har an audi 100 cs som trenger sårt senke sett men det finnes ikke er det noen som vet om noen som modifiserer fjører sånn at det blir godkjent ????? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 10, 2008 vell og merke en 1982 mod 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 10, 2008 Dette er kongebiler! Jeg undersøkte litt rundt senkesett til den jeg hadde, og det var ikke barebare å fremskaffe. I Norge fant jeg ikke noe som helst, men det var å oppdrive i Tyskland ihvertfall! Men det er nok ikke så veldig utbredt, men det går kanskje å tråle e-bay eller lignende... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 11, 2008 takk takk det hjelper mye og senke dem litt dem sitter veldig bra på veien da .... ellers så får jeg bare kappe litt da.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 11, 2008 fant faktisk på norsk bildelsenter .... med dempere 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 19, 2008 finner fasken meg ingen som selger dette fant jeg ut noen ideer noen??? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...