#1 Skrevet Februar 9, 2008 S-line nedre bakfanger del til en Audi 1,9tdi b6 05mod Kjøpte denne fangeren hos møller for å få eksosutsparinger. Men når jeg skulle begynne å montere viser det seg at det blir et glipp mellom fanger og skjerm. Delenr på fangeren er: 8E5 807 521 G GRU. Skal ikke det være riktig da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 9, 2008 hmm, merkelig , du har vel kanskje fått til en B7 kanskje: klø : Finnes vel B6 & B7 i 2005 mener jeg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 9, 2008 hmm, merkelig , du har vel kanskje fått til en B7 kanskje: klø : Finnes vel B6 & B7 i 2005 mener jeg. Mnja, er vel ikke noe nedre og øvre del på B7? Er bare en liten plastdel nede på fangeren som skiller mellom S-Line og vanlig, og mellom 1 og 2 utløp. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 9, 2008 Da har jeg funnet feilen tror jeg.. Delenr for GRU fanger til B6 skal være 8E9 807 521 G GRU. Nissene på Møller har nok en gang bestilt feil fanger til meg, hvis jeg tar riktig: rolleyes For etter mine etka erfaring mener jeg har fanger for sedan nå.. Enda jeg sa til han bak skranken 2 ganger at det var til en Avant! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 9, 2008 Da har jeg funnet feilen tror jeg.. Delenr for GRU fanger til B6 skal være 8E9 807 521 G GRU. Nissene på Møller har nok en gang bestilt feil fanger til meg, hvis jeg tar riktig: rolleyes For etter mine etka erfaring mener jeg har fanger for sedan nå.. Enda jeg sa til han bak skranken 2 ganger at det var til en Avant! Stemmer det du sier der,du trenger 8E9 807 521 G GRU. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...