S-line nedre bakfanger passer ikke?! (B6)

Anbefalte innlegg

S-line nedre bakfanger del til en Audi 1,9tdi b6 05mod

Kjøpte denne fangeren hos møller for å få eksosutsparinger. Men når jeg skulle begynne å montere viser det seg at det blir et glipp mellom fanger og skjerm. Delenr på fangeren er: 8E5 807 521 G GRU. Skal ikke det være riktig da?

Bilde1.JPG

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hmm, merkelig , du har vel kanskje fått til en B7 kanskje: klø :

Finnes vel B6 & B7 i 2005 mener jeg.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hmm, merkelig , du har vel kanskje fått til en B7 kanskje: klø :

Finnes vel B6 & B7 i 2005 mener jeg.

Mnja, er vel ikke noe nedre og øvre del på B7? Er bare en liten plastdel nede på fangeren som skiller mellom S-Line og vanlig, og mellom 1 og 2 utløp.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da har jeg funnet feilen tror jeg.. Delenr for GRU fanger til B6 skal være 8E9 807 521 G GRU. Nissene på Møller har nok en gang bestilt feil fanger til meg, hvis jeg tar riktig: rolleyes For etter mine etka erfaring mener jeg har fanger for sedan nå.. Enda jeg sa til han bak skranken 2 ganger at det var til en Avant!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da har jeg funnet feilen tror jeg.. Delenr for GRU fanger til B6 skal være 8E9 807 521 G GRU. Nissene på Møller har nok en gang bestilt feil fanger til meg, hvis jeg tar riktig: rolleyes For etter mine etka erfaring mener jeg har fanger for sedan nå.. Enda jeg sa til han bak skranken 2 ganger at det var til en Avant!

Stemmer det du sier der,du trenger 8E9 807 521 G GRU. : rolleyes

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.