kjappe spørsmål om montering av AAN

Anbefalte innlegg

-tomgangsregulatoren er koblet til innsuget på ene sida. Skal andre sida kobles før gasspjeldet?

-Hvordan skal bensintilførselen kobles? Når jeg monterte megasquirt skulle retur på samme side som bensintrykksregulatoren. Samme her?

kommer sikkert på mer uttover kvelden..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

-tomgangsregulatoren er koblet til innsuget på ene sida. Skal andre sida kobles før gasspjeldet?

-Ja

-Hvordan skal bensintilførselen kobles? Når jeg monterte megasquirt skulle retur på samme side som bensintrykksregulatoren. Samme her?

-Trykkregulatoren sitter på returen rett etter fuelrailen ja. Jeg har satt en justerbar reg der på min.

kommer sikkert på mer uttover kvelden..

Er bare å komme med mer så skal jeg prøve svare mellom pilsdrekkinga..:P Skåål

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

thx. bare sørg for å ikke bli for full og gir meg feil info^^

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe..neia, men nå ska jeg ut og titte under pansere her...for jeg har da jaddi en slange fra bremsekraft forst bort til tomgangsreg også mener jeg....vent litt nå..: vinke :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, altså sånn er det; rett før gasspjeldet går det slange ned til tomg.reg, ut fra reg går det slange til et T-stykke som går innpå innsuget i det ene uttaket...det andre har jeg lagt i slange til br.kraaaft forst :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det var ikke så dumt. Har lett litt etter uttak for br.kraaaft forst;)

Da slipper jeg å av med innsuget for å ordne nippel.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ny fråga.

Hva er den dingsen som sitter bakerst på innsuget med blå kontakt? Og hvor skal den slangen som går ut ved siden av den blå kontakten-?

Bilde:

wtf1.jpg

wtf2.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja det er vel no sånt ja. Jeg har tatt vekk den på min..Kasta hele sjiiten. Har tatt vekk de bensindampgreiene også.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ok.

Hvor mange liter olje skal det på orginal AAN med orginal cooler?

Hvor har dere dyttet inn sensor til oljetrykk?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ok.

Hvor mange liter olje skal det på orginal AAN med orginal cooler?

Hvor har dere dyttet inn sensor til oljetrykk?

Er ca 4,5 liter vel..

Sensor sitter det vel en av i bakkant av toppen, også sitter det en litt sånn større "klokke" like til høyre for termostaten. Der er det også en sånn liten som i toppen syns jeg å huske...byttan jo for litt sia..: klø :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

returen på bensin er ALLTID ut av bensintrykkreg!..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.