Monterin av S-line takspoiler på b7(b6) avant??

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Har i dag en non-sline Audi A4 avant b7 som jeg ønsker å monteret en S-line takspoiler på.

Er det noen som har utført denne jobben og i såfall hvordan gjore dere det?

Er vell samme patenten på b6 og b7.

 

Mvh.

Eirik

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Heisann,monterte min egen takspoiler ved å lime den med rutelim,dette er da ikje en S-line takspoiler men men,tror de fleste bare limer de på ja

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ok. Er noen slike skrufester under på min spoiler. Disse må vell kuttes bort da før man limer denne?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ok. Er noen slike skrufester under på min spoiler. Disse må vell kuttes bort da før man limer denne?

 

mjjjja,du mener at på spoileren så er det festet 2stk skrufester ja,var slike på min også,jeg kuttet de rett av og limte hele greia på heller,følte meg ikke tøff nokk til å borre hull i bilen liksom, jeg brukte rutelim (fra RIS Bilglass),og spoileren henger fast som bare det,men dette ble gjennomført på min A4b6,om det kan gjøres 100% likt på B7 våger jeg ikke å gå god for.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er vell samme spoilern for B6 og B7 så tror ting skal være likt. Får teste å se :)

Takker.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.