#1 Skrevet Februar 9, 2008 Noen som har noen formenig om hva jeg kan få for disse felgene hvis jeg bestemmer meg for å handle nye til våren? Rial Daytona Race med 225/35/19 dekk. 8.5x19. God stand og gode dekk. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 9, 2008 ikke vet jeg. men du kan godt gi en lyd hva du kunne tenkt dg når dt nermer seg!? dette er felger jeg kunne tenkt meg;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 9, 2008 Vil anta rundt 14-15 en plass... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 13, 2008 Disse vurderes solgt, ligger nå ute under felger til salgs. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 14, 2008 lyst på disse til ny bilen as 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 14, 2008 Noen som har noen formenig om hva jeg kan få for disse felgene hvis jeg bestemmer meg for å handle nye til våren? Rial Daytona Race med 225/35/19 dekk. 8.5x19. God stand og gode dekk. Er det 5x100 dette ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 15, 2008 Kjetil: Det stemmer. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...