#1 Skrevet Februar 9, 2008 Jeg skulle prøvd felgene fra bilen til en kompis på min! å omvendt. kan noen hjelpe med dt? Mvh Joachim/ Bendik. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 9, 2008 Mvh Joakim 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 9, 2008 Mvh Joakim tøft: rock : gutten som kan ps: smil : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 9, 2008 Dette ble fett *siklepånyefelger* 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 9, 2008 Synes de du har er knallrå. Jeg hadde ikke byttet dem ut. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 9, 2008 Syns golfen ble UBER med dine felger Joackim!!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 9, 2008 Syns golfen ble UBER med dine felger Joackim!!!! x10!!! Du har vel ikke tenkt att bytte/selge felgerne Joachim? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Februar 9, 2008 Syns golfen ble UBER med dine felger Joackim!!!! Noe så vilt bra også da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Februar 9, 2008 Det kan være at det er bare meg men det er noe av det beste byttet jeg har sett tror jeg. Begge bilene ble bedre i mine øyne. Bare å skru av gutter;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Februar 9, 2008 Det kan være at det er bare meg men det er noe av det beste byttet jeg har sett tror jeg. Begge bilene ble bedre i mine øyne. Bare å skru av gutter;) WORD!! Utrolig bra fit på begge bilene men ble enda bedre etter byttet!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Februar 9, 2008 Porsche hjulene passer på TTn og Golfen..De andre passer kun på Golfen i mine øyne.. Behold dem, Joachim.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Februar 9, 2008 Porsche hjulene passer på TTn og Golfen..De andre passer kun på Golfen i mine øyne.. Behold dem, Joachim.. Kunne ikke vært mer enig: rock : Keep it.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Februar 9, 2008 tror de hadde blitt fete på mine;) skjer nok ikke noe bytte:p tror bendik vil ha rimsa sine i fred men var artig å se åssen dt ble;) jeg har siklet på slike felger lenge 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Februar 9, 2008 bilen har liksom alle sett.. vært artig å byttet ut litt ting å tang, derfor jeg luftet ideen om andre felger;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Februar 9, 2008 Vi hadde bare lyst til å prøve å se hvordan det ble:p ble tøft. Blir nok ikke noe bytte. Skal kanskje prøve å bytte i sommer bare får å se! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Februar 10, 2008 Vi hadde bare lyst til å prøve å se hvordan det ble:p ble tøft. Blir nok ikke noe bytte. Skal kanskje prøve å bytte i sommer bare får å se! lurer på åssen dt blir egenltiG;p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...