#1 Skrevet Februar 9, 2008 Blir det noe treff i Valdres i år 1.mai (har lagt det inn i kalenderen alt) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 10, 2008 Blir det noe treff i Valdres i år 1.mai (har lagt det inn i kalenderen alt) Ser ut som det blir treff, med det blir lagt til helgen istedenfor midt i uka regner jeg med. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 11, 2008 Ser ut som det blir treff, med det blir lagt til helgen istedenfor midt i uka regner jeg med. Håper det! Får da kommer jeg å 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 11, 2008 Dette er tradisjon.. Jeg kommer ( men desverre sikkert ikke i S-Zweien ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 12, 2008 jeg kommer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 12, 2008 satser på å stille jeg oxo! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 13, 2008 Ser ut som det blir treff, med det blir lagt til helgen istedenfor midt i uka regner jeg med. Helgen før eller etter:confused: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Februar 15, 2008 Dette er tradisjon.. Jeg kommer ( men desverre sikkert ikke i S-Zweien ) kansje du kjører coupe anders? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Februar 18, 2008 Er det noe mere info ute å går ang dette treffet? Må jo finne ut når vi skal bukke hytte:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Februar 18, 2008 Så fort det foreligger en dato, så skal jeg få dette inn i kalenderen... jo tidligere jo bedre så vi får dette med på trykk også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Februar 18, 2008 kansje du kjører coupe anders? Kanskje det kanskje Kanskje det blir S2 også, men nja... skeptisk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Februar 21, 2008 Treff blir det Søndag 4.mai. Vi har utsatt 1.mai datoen litt siden 1.mai er en uke dag.. Vi Hadde håpet på å kunne få til noe på lørdagen også, men dette kommer vi tilbake til! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Februar 21, 2008 Jeg kommer Gleder meg masse til laaaang kolonne oppover der. :D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Februar 22, 2008 Treff blir det Søndag 4.mai. Vi har utsatt 1.mai datoen litt siden 1.mai er en uke dag..Vi Hadde håpet på å kunne få til noe på lørdagen også, men dette kommer vi tilbake til! Hadde vært kjekt hvis vi får til noe greier på lørdagen også... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Februar 23, 2008 Mosse-bataljonen kommer mannsterke.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Februar 23, 2008 Noen fra Bergen som har tenkt seg oppover? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Februar 23, 2008 Jeg kommer i alle fall! med ny bil håper jeg, evt passasjer i oettinger a4;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Februar 23, 2008 Ahh, så det blir ett ørlite brudd i tradisjonene. 1 mai er jo en fridag for de fleste og det har da passa bra å reise oppover dagen før, ta en liten fest og være på treff på 1 mai. Men, dette er jo meget positvt for oss som er ute litt i siste liten med å få ferdig bilene. nå får vi jo nesten en uke ekstra, og en av dem er fridag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Februar 23, 2008 så da blir treffet 4 mai? 1 mai har jo alle fri uansett da men men.... greit nok 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Februar 25, 2008 Jeg kommer uansett 1.eller 4.mai! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Februar 25, 2008 Jeg kommer uansett 1.eller 4.mai! enig der! pleier å være noen kolonner vel ? oslo folket kjører vel ikke over gjøvik der men? Mjøsa burde vel klare å få til noe? vet hadeland/lena gjengen kom sammen i fjor;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet Februar 25, 2008 Sutteren og, 4. jobber jeg og kan ikke sno meg unna: bh : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet Februar 29, 2008 Ny tråd med info: http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=115001 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...