#1 Skrevet Februar 10, 2008 Jaggu mye rart:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 10, 2008 Hehe, ikke dumt:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 17, 2008 smart denn der då ! tror faen ikkje eg hadde tenkt på de en gang onm eg sku pusse felga!heeh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 19, 2008 sånn skal jeg prøve også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 19, 2008 en mann per hjul, 5 gir og full gass, så tenker jeg dette går unna dette=) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 19, 2008 en mann per hjul, 5 gir og full gass, så tenker jeg dette går unna dette=) Blir ikke særligvarmt heller da;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 19, 2008 hvordan restaurerer dere felger da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Februar 19, 2008 en mann per hjul, 5 gir og full gass, så tenker jeg dette går unna dette=) Tror det bør holdes på tumgang uansett Men du sier jo noe. 4 mann, og noen timer med våtslipepappir, autosol og pollering så blir felger fort blanke 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Februar 19, 2008 hadde vært kult å sett ett resultat bilde.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...