HJELP!!!! fusk på tomgang audi a4 b5

Anbefalte innlegg

når jeg starter bilen er turtallet oppe på ca 12-1300, etter hvert detter det ned til rundt 900. men den er også ujevn når den er kommet ned på 900, den går litt opp og ned! dette er litt ubehagelig når jeg kjører fordi da "hakker" det når jeg girer, altså slipper cluthcen, noen som kan hjelpe meG`? dette er forresten en audi a4 b5 97 mod 1.6

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gåen Luftmasse måler? Lurt å få tatt en diagnos med vag-com.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvordan får jeg tatt en diagnose med det da? hos audi`? er det dyrt?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor bor du i landet mtp diagnose? ;)

Få tatt en diagnose,da har du noe og gå etter.Om MAF (Luftmengdemåler) er dårlig får man ikke opp dette via en diagnose,eneste utveien og teste om denne er god er og koble i fra kontakten innpå den.Går bilen likt/bedre da er MAF gåen. ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor bor du i landet mtp diagnose? ;)

Få tatt en diagnose,da har du noe og gå etter.Om MAF (Luftmengdemåler) er dårlig får man ikke opp dette via en diagnose,eneste utveien og teste om denne er god er og koble i fra kontakten innpå den.Går bilen likt/bedre da er MAF gåen. ;)

hvor sitter luftmengde måleren da? er ikke helt mekaniskt anlagt:D jeg bor i drammen så nærmeste stedet er albjerk auto.! men er det dyrt og ta en slik diagnose?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Luftmengdemåleren sitter innpå slangen som går i fra turbo -> luftfilteret. :)

Den sorte saken med en el,kobling innpå. ;)

mare.JPG

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ok! takk:d men er det helt bra og kjøre uten å ha koblet på maf da? el skal jeg bare starte bilen? jeg er helt blind på dette området altså:D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.