#1 Skrevet Februar 10, 2008 Er det noen her som har fjernet de svarte plastdekselene som sitter i støtfangeren på en golf 4 noengang? Jeg skal ta disse plastdekselene av, for å montere nye deksel med grøftelys i. Det ser ut som disse dekselene er skrudd/klipset fast, men er ikke sikker.Har ikke lyst å bryte de av, så ber om råd før jeg eventuelt prøver for så å ødelegge noe.. Hvis noen har tatt disse ut av støtfangeren noengang, er jeg takknemmelig for tips hvordan disse enklest lar seg demontere. Hilsen Truls 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 10, 2008 ta tak i en av rillene omtrent midt på, trykk hardt ned eller opp (husker ikke hvilken vei) og rett ut... den på venstre side (høyre når du står forran) har tempsensoren påmontert på baksiden.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 10, 2008 Takk for hjelpen Øyvind, fungerte bra det;-) Mvh Truls 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 10, 2008 no problem 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...