Anbefalte innlegg

Noen som vet hvor en får tak i dette (til en A80 B4 2.0E)?

Vet at det finnes på http://www.deltagfx.com , men jeg mener på at disse ikke passer på min. Da disse som er vist her til 2.0E er VDO-instrumenter, og jeg mener på at jeg har Nippon Seiki-instrumenter. Jeg har i allefall stoppepinne på turtelleren, noe som disse skivene til VDO-instrumentene ikke har.

Noen som vet?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Plukk ut skivene dine, ta de med på Industrikopi, Løkkemyra, og de lager i de fargene du vil. Da kan du jo også selge noen og komme i fra det med økonomien i pluss. Var ikke mange kronene de tok for å kopiere dette over på folie.

Skivene må du jo ut med uansett....

 

Har gjort dette før...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

De selger sett på eiker motorshop...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Thomas H Stranden

Plukk ut skivene dine, ta de med på Industrikopi, Løkkemyra, og de lager i de fargene du vil. Da kan du jo også selge noen og komme i fra det med økonomien i pluss. Var ikke mange kronene de tok for å kopiere dette over på folie.

Skivene må du jo ut med uansett....

 

Har gjort dette før...

 

Takk for tipset!

Har fått Industrikopi til å hjelpe meg med så mangt, men jeg må si det at jeg tenkte ikke på de i det hele tatt i dette tilfellet.

Gjorde du det på din bil, evnt. har du bilder av resultatet?

 

Ifølge Delta Grafix så er man ikke nødt ut med skivene med deres sett, de monteres rett utenpå originalskivene, men de anbefaler kraftigere lypærer/dioder for skikkelig gjennomlysning. . .

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Andre alternativer som selger disse?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvite instrument skiver selges vel også av Audi forhandlere siden det leveres standard på s-line modellene, eller selger de bare hele instrumenter?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Tore Nyrén

Hvite instrument skiver selges vel også av Audi forhandlere siden det leveres standard på s-line modellene, eller selger de bare hele instrumenter?

 

S'en har grå skiver i de senere årene, ikke hvite :\ Alternativet er selvfølgelig å ta ut skivene, scanne dem og inn skrive ut nye skiver selv. Kan jo til og med få med klubblogoen på skivene...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Audi leverer både hvite, grå og gullfargede skiver ihvertfall til Audi A4...

 

Da kjørekomputeren gikk i min, ble det bestillt nytt instrumentpanel, og det dukket da opp først et svart, to grå, et gull, før de omsider greide å bestille riktig som var hvitt...

 

Mener det sto på nybilkvitteringen jeg fikk med fra Tæruden at det kostet 5000,- ekstra for å få hvite skiver montert inn når bilen var ny...

Tror heller ikke du får byttet de ut "orginalt" men må bytte ut hele dashen som da koster den nette sum av 18000,-

 

Men som det sies her så får du jo kjøpt skiver til de fleste biler på nettet da... utvalget blir BETRAKTELIG mindre dersom du har instrumenter med "back-lit"

Bestillte forresten skiver til golf'en herifra...

 

http://www.h2ovw.com/html/frame.html

De ligger ikke inne på sidene hans, til GTI med km/t på... men om du hilser fra meg, så får du sikkert tak i... jeg fikk mine spesial-laget av dem... og disse ble kjempebra!

 

her har du ett sett til Mk1 Rabbit, tidlig Cabriolet, eller Caddy

 

mk1_rabbit_5.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Andreas Skotner

S'en har grå skiver i de senere årene, ikke hvite :\ Alternativet er selvfølgelig å ta ut skivene, scanne dem og inn skrive ut nye skiver selv. Kan jo til og med få med klubblogoen på skivene...

 

Vel, jeg vil nok kalle skivene i min A6 S-line for hvite og ikke grå.

pict0055.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Tore Nyrén

Vel, jeg vil nok kalle skivene i min A6 S-line for hvite og ikke grå.

 

hehe.. jeg gir meg, jeg gir meg :tilber: Fint å vite at det finnes...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.