#1 Skrevet Februar 10, 2008 Se og lær : http://www.youtube.com/watch?v=7PggdXfHVVk&feature=related 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 10, 2008 Se og lær : http://www.youtube.com/watch?v=7PggdXfHVVk&feature=related fy f... for noen skrullinger.... hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 10, 2008 cheeses.. ble plutselig glad for at jeg ikke gikk skole på Fauske... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 10, 2008 Hahahahaha...Kjempekar det der: smil : Var jammen en god beskrivelse av fenomenet også. Nå fikk jeg lyst til å stikke ut med bilen og "utkonkurrere de ander merkan..." : smil : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 10, 2008 Jemeni La dere forresten merke til at etternavnet til hun ene programlederen var Dahlbak.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 10, 2008 "prøv å p-parker nærmast muli" 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 10, 2008 Fikk pluteslig en trang for å kjøpe meg volvo og flytte til fauske? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Februar 10, 2008 Hahaha, morsomt. Skikkelige "rakett-forskar" 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Februar 10, 2008 hehehe, "men vi e jo smartar enn de" også settern opp et glis som hører hjemme på et sinnsykehus hahaha nei så jævli 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Februar 10, 2008 Spilt litt vel mye Need For Speed han der tror jeg.. Legg merke til sotingen av bakruta helt på slutten.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Februar 10, 2008 Kan da umulig være et seriøst innslag det der.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Februar 10, 2008 Kan da umulig være et seriøst innslag det der.... Jeg tror faktisk det er seriøst fra vedkommende som blir intervjuet. R E T A R D e vel ikke så veldig langt unna sannheta. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Februar 10, 2008 "D - Di - dinamobørstan" 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Februar 10, 2008 Jo han som er intervju objektet bidrar nok med alt han "eier"... Har truffet han før på treff, va så uheldig at han fikk tak i mob nr mitt...... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Februar 10, 2008 Jeg tror faktisk det er seriøst fra vedkommende som blir intervjuet.R E T A R D e vel ikke så veldig langt unna sannheta. Virker ikke som han karen er skarpeste gaffelen i knivskuffen akkurat 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Februar 10, 2008 Virker ikke som han karen er skarpeste gaffelen i knivskuffen akkurat jeg er litt usikker på om han faktisk ER i "skuffen" engang hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Februar 10, 2008 omg.. med andre ord er jeg ingen råner:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Februar 10, 2008 Uff...stakkars fyr. Har rånet rundt i 240 sjøl jeg det er ikke det, men håper og tror inderlig at jeg alikevel fremsto som noe smartere enn han der. Sorry ass men........ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Februar 10, 2008 Å herreguXD jævli bra når han skulle forklare hvor "råne-stripa" var... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Februar 10, 2008 Jo han som er intervju objektet bidrar nok med alt han "eier"...Har truffet han før på treff, va så uheldig at han fikk tak i mob nr mitt...... hehe, såpass ja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Februar 10, 2008 Vet ikke om jeg skal le eller gråte 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet Februar 10, 2008 Der var ikke lyset tent, og det var definitivt ingen hjemme heller. Diggbart når han sa de var smartere enn politiet og hadde det fenomenale gliset etter kommentaren sin:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet Februar 10, 2008 hehehehe!Heilt utrulig at det går an: dum : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet Februar 10, 2008 OMG!!! er det mulig?? Holdt på å le meg ihjel.... fy faen for en smarting, han skulle hatt et eget innslag på AUTOFIL han... hadde blitt en hit så det holdt det!!! retardo så det holdt, skjønner ikke åssn han har klart oppkjøringa.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet Februar 10, 2008 hehe nei det er en gåte hvor han har kjøpt lappen... Han hadde vel en "repotasje" i gatebil mag. da med en V40, skulle ha det til att han hadde 100% spons fra Real car bla hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...