#26 Skrevet Februar 10, 2008 Uff, syns litt synd på`n på en måte også jeg nå ved litt ettertanke. Er kanskje litt dumt av oss å gjøre narr av han.. Alle er vi spesielle på en eller annen måte. Han holdt jo på med noe som han likte godt tydeligvis og det er jo bra for han. Men han var morsom å høre på 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet Februar 10, 2008 hehe nei det er en gåte hvor han har kjøpt lappen...Han hadde vel en "repotasje" i gatebil mag. da med en V40, skulle ha det til att han hadde 100% spons fra Real car bla hehe Han som hadde den med på sommertreff 2006? Grønn V40 tror jeg.. med L på? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet Februar 10, 2008 faen for ein nisse 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet Februar 10, 2008 Han som hadde den med på sommertreff 2006? Grønn V40 tror jeg.. med L på? Ja, naboen som var sjåfør forstod jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet Februar 10, 2008 Er det mulig? Det som er enda mer retardomagnifico er at det faktisk finnes noen som lager en reportasje med han. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet Februar 10, 2008 Jøye meg... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#32 Skrevet Februar 10, 2008 jeg veit ikke hva jeg skal skrive jeg nå.. dette var å å å å å å å åå å åååå å fy pokker for en komikker. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#33 Skrevet Februar 10, 2008 syntes det er litt ille at dere henger ut unger med downs alså!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#34 Skrevet Februar 10, 2008 syntes det er litt ille at dere henger ut unger med downs alså!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#35 Skrevet Februar 10, 2008 L O L!! hahahahaaa 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#36 Skrevet Februar 10, 2008 Jo han som er intervju objektet bidrar nok med alt han "eier"...Har truffet han før på treff, va så uheldig at han fikk tak i mob nr mitt...... Sikkert en givende telefonsamtale det.... "Har du nån søbba tell rundt 300krona? Æ skal konkurerr ut døm annjer mærkan" 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#37 Skrevet Februar 10, 2008 Off a mej..trodde e sko dø a latter. LITE flaut å få bot a snuten når du har folk som filmer.. å så så jævli stolt han va a d å 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#38 Skrevet Februar 10, 2008 Er ikke samme fyren å han er vel ikke råner heller men et Prakteksemplar på vordan det er i fauske ;P 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#39 Skrevet Februar 10, 2008 Konkurere ut di andre merkan Kanskje en idè å først lære seg hvor lysbryteren er:o Tror nesten jeg må dra til Fauske en helg og sjekke livet, noen som blir med? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#40 Skrevet Februar 10, 2008 LOL...Fy f..n å jeg lo, jeg måtte le enda mer når jeg så kommentarene her inne... haha Håper han er "modell" for folket i Fauske... haha 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#41 Skrevet Februar 10, 2008 Hehe, det e det beste æ har sett på lenge: smil : Flira så tåran rant Dødskul Fyr, trur æ fer t Fauske å konkurrer med di andre merkan 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#42 Skrevet Februar 11, 2008 Har du servostyring og? -Ja. De e jo reine luksusen? -Ja de e luksuriøst de her... Æ gidde ikkje slit ut arman på de her..! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#43 Skrevet Februar 11, 2008 Kanskje en idè å først lære seg hvor lysbryteren er:o Tror nesten jeg må dra til Fauske en helg og sjekke livet, noen som blir med? Seff, vi kan jo konkurerr ut døm annjer mærkan:p Virker som det finnes en hel del spesielle folk som sogner til volvo-kirka, både han her og han som "følte seg overkjørt" på tv virker ikke akkurat som de mest oppegående. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#44 Skrevet Februar 11, 2008 super LOL.....e det mulig... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#45 Skrevet Februar 12, 2008 Hehe, det e det beste æ har sett på lenge: smil : Flira så tåran rant Dødskul Fyr, trur æ fer t Fauske å konkurrer med di andre merkan hehehehehehe!Æ e me på en tur tel fauske,vi bor jo ikje så langt unna: rock : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#46 Skrevet Februar 12, 2008 hehehehehehe!Æ e me på en tur tel fauske,vi bor jo ikje så langt unna: rock : Nei nei. Må ikke dit å plage dei:fy: Kalles dyreplageri det: rolleyes (ikke ta det ille opp den som gjør det) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#47 Skrevet Februar 12, 2008 hehehe, "men vi e jo smartar enn de" også settern opp et glis som hører hjemme på et sinnsykehus hahaha nei så jævli Hahaha.....var akkurat det jeg tenkte når jeg så det.....hahaha=) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#48 Skrevet Februar 12, 2008 Brua (nær lunner\hadeland området) er samma greia. Kryr av dem! Men morro å se på og de har det sikkert morro selv også Kompis så vel 12 biler linet opp ved shell der en gang elns, sier jo sitt.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#49 Skrevet Februar 12, 2008 ahahahahahahahahahahahahahah priceless 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#50 Skrevet Februar 12, 2008 Jeg tok en ønskereprise i dag jeg... og den var like bra den andre gangen jeg så den 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...